آخرین اخبار

15. تير 1402 - 14:29   |   کد مطلب: 45472
مراسم تجلیل از فعالان و نویسندگان عرصه ادبیات پایداری و دفاع مقدس ظهر امروز با حضور مسئولان استانی برگزار شد.

به گزارش آوای سیدجمال، سردار مهدی ظفری مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان نیز در این برنامه با قدردانی از فعالان عرصه ایثار و شهادت بر لزوم انتقال تجربیات توسط رزمندگان دوران دفاع مقدس به نسل جدید تاکید کرد و گفت: اگر کسی تجربه‌ای دارد قطعا برای او رسالتی و تکلیفی است چرا که باید آن را به این نسل انتقال دهد.

وی با این توضیح که در حوزه نویسندگی نیز افراد وظیفه دارند تکلیف وار در میدان بوده و مسائل را انتقال دهند ادامه داد: سلسله انقلاب های رخ داده در دنیا، در دوره گذار یا دچار انحراف شده یا نابود می‌شوند از این رو دوره گذار، دوره سختی است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به اینکه در دوره گذار افراد امتحان می‌شوند، اضافه کرد: اگر افراد نتوانند به درستی سرمایه‌های روزهای اول انقلاب را به نسل بعدی انتقال دهند به رسالت خود عمل نکرده اند چرا که این کار آنها سبب انحراف یا نابودی انقلاب می‌شود.

وی با بیان اینکه جهاد یک امر موسمی نیست که مربوط به یک زمان خاص باشد بلکه برای همیشه است گفت: امروز قهر دو پیشکسوت با هم، یعنی قهر انقلاب پس نباید رخ دهد. امروز، روز رزم و امتحان ماست، روز گذار از این سختی هاست، شاید عمر ما کفاف ندهد، اما آن تجربه ای که دارم را باید به نسل جوان انتقال دهیم.

ظفری ادامه داد: از همه کسانی که سن و سالی از آنها گذشته است می‌خواهم اگر خبرگی داریم، اگر میتوانیم نسلی را تربیت کنیم پس باید تجربیات خود را به آنها انتقال داده و آنها را تربیت کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal