آخرین اخبار

2. مرداد 1402 - 12:44   |   کد مطلب: 45634
کانون بسیج اساتید دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی با محکومیت مجدد اقدام ننگین و نفرت انگیز در هتک حرمت قرآن، به دولت سوئد، هشدار جدی داد که در مقابل دنیای اسلام آرایش جنگی گرفته و باید عواقب و پیامدهای آن را بپذیرد.

به گزارش آوای سیدجمال، در پی دومین اقدام ننگین دولت سوئد، بسیج اساتید دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی در بیانیه‌ای این اقدام را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده:

 

« إِنَّا نَحْنُ نَزَّلْنَا الذِّكْرَ وَإِنَّا لَهُ لَحَافِظُونَ بى‏ ترديد ما اين قرآن را به تدريج نازل كرده‏ ايم و قطعا نگهبان آن خواهيم بود » . آیه 9 سوره مبارکه حجر.
جسارت به ساحت مقدس قرآن مجید در سوئد، حادثه‌ای تلخ و توطئه‌آمیز و خطرآفرین است. اشد مجازات برای عامل این جنایت مورد اتفاق همه علمای اسلام است. حضرت آیت الله امام خامنه ای(مد ظله العالی)

در ایام محرم الحرام و در روزهای عزای سید و سرور شهیدان کربلا، حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، بار دیگر جولان جنون و سفاهت و جهالت دنیای غرب آشکار شد و عوامل پلید و شیطانی در کشور سوئد و در راستای یک نقشۀ شوم و استکباری، به ساحت قدسی کلام الله مجید کتاب انسان ساز و راهنمای نجات بشریت، اهانت و جسارت نمودند.

 

این اقدام شنیع، بار دیگر چهرۀ پلید و شیطانی مدعیان دروغین آزادی و آزادگی و حقوق بشر را انظار جهانیان عیان ساخت. چرا که توهین و جسارت به اعتقادات نزدیک به 2 میلیارد نفر، هیچ گونه واکنشی از آنها به دنبال نداشت. در حالی که این عمل بر خلاف آموزه های تمام ادیان، مذاهب و حتی کنوانسیون‌ها و معاهدات بین‌المللی است چرا که هرگونه تحقیر، تبعیض و توهین مذهبی و هر رفتار غیرقانونی علیه اشخاص و گروه‌ها به واسطه مذهب را ممنوع اعلام کرده اند.

بدون تردید، این اقدام نشانگر کینه و بغض عمیق جبهۀ مستاصل و خفت خیز استکبار، نسبت به گسترش دین مقدس اسلام و ارزش های والای آن به خصوص در ملت های مظلوم و ستمدیده است. با وجود این، دشمنان و توطئه گران پشت صحنۀ استکبار جهانی به ویژه، مجموعه های مفلوک و خبیث صهیونیستی و حامیان سرسپرده آنان بدانند که تأثیرگذاری قرآن کریم بر آزادی خواهان و وجدان های بیدار جامعه جهانی روز به روز پرفروغ تر خواهد شد و به تعبیر زیبای مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)، «حرمت و شوکت قرآن کریم روز به روز افزونتر و انوار هدایت آن درخشان‌تر خواهد شد، امثال این توطئه و عاملان آن، حقیرتر از آنند که بتوانند جلوگیر این درخشش روزافزون باشند».

کانون بسیج اساتید دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی، ضمن محکومیت مجدد این اقدام ننگین و نفرت انگیز، به  دولت سوئد، هشدار جدی می دهد که در مقابل دنیای اسلام آرایش جنگی گرفته است و باید عواقب و پیامدهای آن را بپذیرد. همچنین از دستگاه های دست اندرکار و به خصوص وزارت امور خارجه، انتظار جدی دارد تحویل عامل جنایت و اهانت به قرآن کریم به دستگاه قضا جهت محاکمه و اشد مجازات را به صورت جدی تا حصول نتیجه پیگیری نماید.     
کانون بسیج اساتید دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal