آخرین اخبار

26. مهر 1402 - 14:54   |   کد مطلب: 46353
عوامل دانشکده علوم پزشکی شهرستان اسدآباد حمله رژیم سفاک صهیونیست به بیمارستان المعمدانی غزه را محکوم کرد.

به گزارش آوای سیدجمال،  در بیانیه دانشکده علوم پزشکی در محکومیت حمله به بیمارستان المعمدانی غزه آمده است:

اگر از تو درباره غزه پرسیدند، بگو در آن جا شهیدی است که شهیدی را حمل میکند و شهیدی از او عکس می‌گیرد و شهیدی او را بدرقه می‌کند و شهید بر او نماز می‌خواند» محمود درویش.

این روز‌ها دنیا بار دیگر شاهد سکوت سازمان‌های بین المللی و مدعیان حقوق بشر در مقابل هولناک‌ترین وقایع قرن است که به دست رژیم کودک کش صهیونیستی و با حمایت آشکار شورای امنیت سازمان ملل و کشور‌های آمریکا، انگلیس و فرانسه در حال وقوع است.

ددمنشی این رژیم سفاک به جایی رسیده که بمباران بیمارستان‌ها را در دستور کار خود قرار داده و در آخرین جنایت خود با بمباران بیمارستان المعمدانی غزه صد‌ها تن از مجروحین، کادر درمان و انسان‌های بیگناه را در یک لحظه به خاک و خون کشیده است.

جنایات اسرائیل که برگرفته از مبانی غیرانسانی صهیونیستی است، قلب آزادگان جهان را به درد آورده و استفاده از بمب‌های ممنوعه فسفری و هجوم به مراکز غیر نظامی و کشتار زنان و کودکان تنها بخش کوچکی از اقدامات چرکین این رژیم می‌باشد.

ما خانواده بزرگ دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد این اقدامات ضد حقوق بشری که خلاف کنوانسیون بین المللی ژنو و نیز خلاف فطرت پاک انسانی است را محکوم می‌نماییم و اعلام می‌داریم ترکیدن بغض چندین ساله ملت مسلمان و استوار فلسطین که در روز‌های گذشته تحت عنوان طوفان الاقصی نمایان شد و بزرگترین ضربه حیثیتی را به هیبت پوشالی رژیم تا دندان مسلح صهیونیستی نمایان ساخت، اولین گام برای فروریختن بنیان‌های سست این رژیم کودک کش است.

 روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد

انتهای پیام/ن
  

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal