آخرین اخبار

27. آبان 1402 - 9:38   |   کد مطلب: 46644
شورای هیئت‌های مذهبی استان همدان:
مردم، قطع جنایات صهیونیستی در غزه را خواستار شوند
شورای هیئت‌های مذهبی استان همدان با تأکید بر حضور گسترده، مقتدرانه و پرشور در راهپیمایی باشکوه امروز ۲۷ آبان ماه، خواستار نمایش خروش عظیم مردم برای قطع جنایات و نسل‌کشی رژیم منحوس صهیونیستی در غزه و رسیدگی جدی به مردم آسیب دیده شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، شورای هیئت‌های مذهبی استان دارالمؤمنین و دارالمجاهدین همدان در حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده غزه و دعوت عموم مردم ولایتمدار و شهیدپرور استان برای حضور و شرکت در راهپيمايی سراسری امروز شنبه ۲۷ آبان‌ماه بیانیه‌ای را صادر کرد.

در این بیانیه آمده:

بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمَنِ ٱلرَّحیمِ
«إِنَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا فَلَا خَوْفٌ عَلَیْهِمْ وَلَا هُمْ یَحْزَنُونَ»
(آیه 13 سوره احقاف)

این ایّام، سرزمین مظلوم فلسطین و مردم مسلمان بی‌پناه غزّه، آماج گلوله‌های کینه‌ی نابخردانی است که حرمت انسانیّت و وجدان را لگدمال چکمه‌های ظلم و بیداد ساخته و با حملات وحشیانه خود، کودکان، زنان، دانش‌آموزان و مجروحان بیمارستان‌ها را قتل‌ و عام می‌کنند تا به خیال خام خود، پاره تن اسلام و سرزمین پیامبران و قبله‌گاه مسلمانان را به یوغ مطامع شیطانی صهیونیسم درآورند. بی‌شکّ، این نژادپرستان بی‌هویّت، بیماردلانی هستند که تحقّق آمال و آرزوهایشان را در زورگویی و نسل‌کشی و آوارگی ملّت فلسطین جستجو می‌کنند.

 

لیکن دیگر سکوت جایز نیست...لازم است همه وجدان‌های بیدار از هر طریقی در محکومیت اقدامات ظالمانه رژیم کودک‌کش و حمایت از جبهه مقاومت دریغ نکرده و فریادی بلند بر سر ظالمان و غاصبان این ارض مقدس سر دهند.

 

ما جامعه بزرگ هیئت های مذهبی استان ولایتمدار و شهیدپرور همدان، فریادمان را به گوش جنایتکاران عالم می رسانیم که ما در مکتب امامین انقلاب آموخته‌ایم که هرگز ذلت نپذیریم و با تبعیت از حاج قاسم عزیزمان ، وارد میدان شویم و همچون یل کربلا لرزه بر اندام دشمنان می اندازیم و منتظر اشاره ای از سوی رهبرمان هستیم تا با خون و جانمان معامله کنیم .

 

شورای هیئت‌های مذهبی استان همدان ضمن محکومیت جنایات جنگی رژیم سفاک و کودک کش صهیونیستی و در راستای حمایت از مردم مظلوم فلسطین به ویژه زنان و کودکان ستمدیده غزه از عموم مردم شریف استان، اقشار، گروه‌ها، جامعه دینی و فرهنگی به ویژه خانواده بزرگ هیئت‌های مذهبی استان دعوت می‌کند تا با حضور گسترده، مقتدرانه و پرشور در راهپیمایی باشکوه روز شنبه ۲۷ آبان ماه ۱۴۰۲، خروش عظیم خود را به جهانیان نشان داده و از مجامع بین‌المللی خواستار قطع جنایات و نسل‌کشی رژیم منحوس صهیونیستی در غزه و رسیدگی جدی به مردم آسیب دیده شوند.
از خداوند متعال برای شهدا رحمت واسعه و برای مجروحان شفا و برای خانواده‌های ایشان صبر و شکیبایی و برای رزمندگان محور مقاومت پیروزی عاجل خواهانیم.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal