آخرین اخبار

6. مهر 1402 - 9:45   |   کد مطلب: 46162
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان از افتتاح بیش از هزار پروژه عمرانی خبر داد و گفت:حدود 78 روستا مجهز به آب شرب روستایی می‌شوند.

به گزارش آوای سیدجمال، مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان گفت: خدمات بسیج سازندگی در هفته دفاع مقدس انجام و در آستانه کنگره ۸ هزار شهید استان رونمایی می‌شود.

علی قره‌یاغی افزود: عمده کارها و خدمات بسیج سازندگی در آستانه کنگره ۸ هزار شهید استان رونمایی و افتتاح می‌شود.

مسئول سازمان سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان گفت: توزیع ۸۰۰ سری جهیزیه برای نوعروسان نیازمند که با مشارکت کمیته امداد انجام می‌شود را در دستور کار داریم.

وی همچنین از افتتاح بیش از ۱۰۰۰ و صد پروژه عمرانی کوچک و متوسط که عمدتاً برای مناطق محروم روستایی انجام می‌شود خبر داد و گفت: ۷۸ روستا مجهز به آب شرب روستایی می‌شوند.

مسئول سازمان سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان در رابطه با مسکن محرومین گفت: مسکن محرومین کار مشترک بسیج سازندگی و کمیته امداد است که تعدادی مسکن احداث، بازسازی و تعمیرات آن انجام شده است.

وی ادامه داد: ذخیره آب کشاورزی، لای روبی و احیای قنات‌ها، انتقال آب کشاورزی از دیگر خدمات بسیج سازندگی است.

قره‌باغی از احداث پروژه‌های سالن‌های ورزشی که برای سلامت جامعه موثر است خبر داد و گفت: خوشبختانه اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان افزود: در مجموع هزار و ۱۴۹ پروژه با ارزش ریالی ۴۷۷میلیارد تومان افتتاح خواهد شد.

وی به دیگر کارهای جهادی در هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: ۴ باب مدرسه و ۳ دهنه پل روستایی احداث شده است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان به پروژه راه روستایی اشاره کرد و گفت: ۴پروژه راه روستایی انجام شده است که ۱۵ کیلومتر طول آن‌ها بوده است.

قره باغی به پروژه راه روستایی اشاره کرد و گفت: ۴پروژه راه روستایی انجام شده است که ۱۵ کیلومتر طول آن‌ها بوده است.

وی اضافه کرد: این آمادگی را داریم که هر گروه جهادی که رزومه و توانمندی تخصصی داشته باشد قرارداد بسته و صفر تا صد کار را به آن‌ها واگذار کنیم و حاضر هستیم پروژه‌های میلیاردی را به آن‌ها واگذار کنیم./عصر همدان

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal