آخرین اخبار

8. آذر 1400 - 9:20   |   کد مطلب: 40718
محمود فیرزوبخت با اشاره به اینکه عملیات پروژه خط انتقال مجتمع آبرسانی صادق‌آباد در راستای تأمین آب شرب 4 روستای بخش پیرسلمان انجام می‌شود، افزو: در حال حاضر این پروژه 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

 محمود فیرزوبخت، بخشدار پیرسلمان اسدآباد در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سیدجمال، از آغاز حفاری و لوله گذاری پروژه خط انتقال مجتمع آبرسانی صادق آباد در این بخش خبر داد و اظهار کرد: اهالی ۴ روستای صادق آباد، پیریوسف ، گاودار و کوانج در چند ساله گذشته برای تامین آب شرب با مشکلات زیادی رو به رو بودند.

 

 

وی ادامه داد: با پیگیری‎های مستمر و اقدام به موقع آب و فاضلاب در راستای برطرف کردن مشکلات این 4 روستا، حفاری و لوله گذاری پروژه خط انتقال این مجتمع آبرسانی به طول حدودا یک کیلومتر کلید خورد.

 

بخشدار پیرسلمان اسدآباد گفت: برای اجرای این عملیات لوله گذاری بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار اختصاص داده شده که درحال حاضر با پیشرفت ۵۰ درصدی در حال انجام است.

 

 

وی خاطرنشان کرد: بر اساس سرشماری سال 95، روستای گاوگدار ۴۶۴ نفر، روستای پیریوسف ۳۷۰  نفر، صادق آباد ۲۱۶ نفر و روستای کوانج ۱۸۱ نفر جمعیت دارد که با اجرای این طرح مجموعا" هزار و 231 نفر در این روستاها از نعمت آب شرب بهره مند می شوند.

 

پروژه کانال سنگی روستای گنجه به اتمام رسید

 

فیروزبخت از اتمام پروژه احداث کانال سنگی نیز در روستای گنجه خبر داد و افزود: این پروژه در راستای هدایت آب های سطحی و روان آب‌ها در زمان بارش و مواقع بحرانی به خارج از روستا تکمیل و به پایان رسیده است.

 

وی تصریح کرد: روستای گنجه حدودا ۱۳۰ نفر جمعیت و این کانال با سنگ چینی دیواره، حدودا ۱۰۰ مترمکعب و در طول  ۵۰ متر از محل اعتبارات دهیاری  روستای گنجه برای جلوگیری از ایجاد سیلاب در این روستا در کوتاهترین زمان احداث شده است.  

 

بخشدار پیرسلمان همچنین از روند بهسازی و جدول گذاری در معابر ورودی روستای صادق آباد خبر داد و  افزود: این پروژه به طول ۳۰۰ متر است که از محل اعتبارات دهیاری این روستا انجام شده.

انتهای پیام/ن

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal