آخرین اخبار

25. بهمن 1402 - 8:00   |   کد مطلب: 47309
از آغاز به کار دولت سیزدهم تا دی‌ماه ‌امسال؛
عضویت بیش از 4 هزار نفر در کتابخانه‌های اسدآباد
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اسدآباد از رشد دو نیم برابری امانت‌دهی ماهانه کتاب در اسدآباد نسبت به قبل از دولت سیزدهم خبر داد و گفت: در ابتدای آغاز به کار این دولت اعضای فعال کتابخانه‌های عمومی شهرستان دو هزار و 700 نفر بوده که تا پایان دی‌ماه امسال به 4 هزار و 141 نفر عضو رسیده است.

مهدی مرادیان‌تمجید در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، با بیان اینکه در ابتدای آغاز به کار دولت سیزدهم تعداد اعضای فعال کتابخانه‌های عمومی شهرستان اسدآباد دو هزار و 700 نفر بوده، گفت: این تعداد اعضا تا پایان دی‌ماه امسال به 4 هزار و 141 نفر عضو رسیده است.

 

وی تصریح کرد: در ابتدای دولت سیزدهم منابع کتاب کتابخانه‌های عمومی شهرستان اسدآباد به تعداد 57 هزار و 200 نسخه بوده است که در حال حاضر 644 هزار و 73 نسخه کتاب در این کتابخانه‌ها موجود است.

 

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اسدآباد به رشد 50 درصدی طرح‌های عمرانی کتابخانه عمومی شهرستان از ابتدای آغاز به کار دولت سیزدهم اشاره کرد و افزود: این طرحها در ابتدای کار دولت تنها 10 درصد پیشرفت داشتند.

 

 

وی همچنین از رشد دو نیم برابری امانت ماهانه کتاب در اسدآباد خبر داد و افزود: این امر در وضعیت فعلی نسبت به قبل از دولت سیزدهم در سطح کتابخانه‌های عمومی شهرستان بوده است.

 

مرادیان‌تمجید انتخاب انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان اسدآباد در طی دو سال متوالی 1401 و 1402 به عنوان رتبه برتر کشوری خبر داد و افزود: این یکی از افتخارات کتابخانه‌های عمومی این شهرستان است که از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون رقم خورد.

 

وی انتخاب برتر کشوری رئیس اداره کتابخانه های شهرستان اسدآباد به عنوان رئیس اداره شهرستان در سال ۱۴۰۱، انتخاب کتابدار کتابخانه عمومی شهید رجایی اسدآباد به عنوان کتابدار برتر استانی در سال ۱۴۰۲، انتخاب عضو کتابخانه شهید قهاری به عنوان عضو کتابخوان برتر استان در سال ۱۴۰۱، کسب رتبه برتر استانی دو نفر از اعضای نوجوان کتابخانه‌های شهرستان در جشنواره هدهد سفید در سال ۱۴۰۲ را از افتخارات کتابخانه های عمومی شهرستان در طول خدمت این دولت برشمرد.

 

وی اذعان کرد: با انتخاب انجمن کتابخانه‌های عمومی اسدآباد به عنوان رتبه برتر در طی دو سال متوالی از فرماندار رئیس جمهور، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، استاندار، دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور تقدیر شد.

 

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان اسدآباد یادآور شد: در دهه فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیش از ۵۰ برنامه فرهنگی در سطح کتابخانه های شهرستان اجرا شد.
انتهای خبر/ن
 
 
 
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal