آخرین اخبار

17. بهمن 1402 - 8:12   |   کد مطلب: 47255
از ابتدای آغاز به کار دولت سیزدهم تاکنون؛
۷۸۸ واحد صنعتی در استان همدان گازدار شدند
مدیرعامل شرکت گاز استان همدان با بیان اینکه در مدت زمان 29 ماهه تشکیل دولت سیزدهم تاکنون 788 واحد صنعتی، کشاورزی و تولیدی از نعمت گاز بهره‌مند شده اند، گفت: با این اقدام دولت خدمتگزار تا پایان آذرماه سال‌جاری مشترکان گروه‌های صنعتی به چهار هزار و 280 مورد رسیده است.

مجید الهیاری در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم از زمان شکل‌گیری در حوزه گاز، گفت: در این استان از ابتدای مرداد سال ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ که عمر خدمت سه ساله این دولت است، تعداد ۳۸ هزار و ۲۶۷ مشترک به مشترکان گازاین شرکت اضافه و تعداد مشترکان گاز استان به ۶۷۸ هزار و ۴۵ مشترک رسیدند.

 

 

وی اظهار کرد: تا ابتدای مرداد سال ۱۴۰۰ تعداد مشترکان صنعتی گاز در استان همدان سه هزار و ۴۹۲ مشترک بوده که با گازرسانی به ۷۸۸ واحد صنعتی این تعداد تا پایان آذر امسال به چهار هزار و ۲۸۰ مشترک رسیده است.

 

 

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان با بیان اینکه در شروع کار دولت تعداد انشعابات شهر و روستایی و صنعتی نزدیک به ۳۲۴ هزار مورد بوده که در طول خدمت سه ساله دولت سیزدهم نزدیک به ۱۰ هزار مورد انشعاب جدید نصب شده است، افزود: با این اقدام تعداد انشعابات به حدود ۳۳۳ هزار مورد رسیده است.

 

 

وی همچنین با اشاره به ۹ هزار و ۶۲۰ کیلومتر میزان شبکه‌گذاری شهری، روستایی و صنعتی تا قبل از آغاز به کار دولت سیزدهم، تصریح کرد: با کمک و تلاش دولت در این حوزه ۵۱۲ کیلومتر به شبکه گاز شهری، روستایی و صنعتی اضافه گردیده است که این میزان به ۱۰ هزار و ۱۳۲ کیلومتر رسیده است.

 

 

الهیاری با بیان اینکه با مهاجرت معکوس افراد شهرنشین در برخی از روستاها، عملیات گازرسانی به تعدادی از روستاهای خالی از سکنه هم انجام ‌شد، افزود: در این راستا روستاهای چشمه‌ولد در اسدآباد، آقچه‌لوچه در رزن و پیرحیاتی در ملایر با این ویژگی از نعمت گاز بهره‌مند شده‌اند.

 

 

وی خاطرنشان کرد: البته در طول عملکرد دولت سیزدهم نیز عملیات گازرسانی به ۱۳ روستای مهارآباد، رحیم‌آباد و مرادبلاغی در شهرستان همدان، گوی‌بلاغ و چابهار در شهرستان فامنین، اوچ‌تپه ساری بلاغی و دولت‌آباد در شهرستان کبودرآهنگ، خوش‌آباد در ملایر، حیدرآباد و نادرآباد در اسدآباد، مورچی در شهرستان درگزین، قرق در شهرستان بهار به اتمام و کلیه ساکنین نیز از این نعمت الهی بهره‌مند شده‌اند.

 

 

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان همچنین از بهره‌برداری و یا آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به واحدهای صنعتی، کشاورزی و تولیدی در دهه فجر امسال اشاره کرد و گفت: در سال‌جاری ۶۹ پروژه گازرسانی افتتاح و ۹۹ پروژه نیز عملیات کلنگ‌زنی انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal