آخرین اخبار

20. بهمن 1402 - 14:56   |   کد مطلب: 47283
امام جمعه شهرستان اسدآباد:
دشمن نمی‌خواهد ما پای صندوق رأی برویم
امام جمعه شهرستان اسدآباد گفت: بوق‌های تبلیغاتی ۲۶۰ کاتنال فارسی‌زبان علیه جمهوری اسلامی کار می‌کند که انتخابات ما شور نداشته باشد. شبانه‌روز کار می‌کنند که باید با حضور در پای صندوق رأی پاسخی دشمن‌شکن به دشمنان بدهیم.

به گزارش خبرنگار احتماعی سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، حجت‌الاسلام مرتضی موحدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بیستم بهمن‌ماه در شهرستان اسدآباد با توصیه به رعایت تقوای الهی و دوری از گناهان، و دستاوردهای انقلاب، گفت: در تاریخ معاصر انقلاب اسلامی پدیده‌ای بی‌نظیر است که خودی و غیرخودی به آن اغراق می‌کنند.

 

وی ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷، سالروز پیروز انقلاب اسلامی را سرآغاز حکومت الله بر جهان دانست و افزود: ما در انقلابی شروع کردیم که سرسلسله پهلوی، رضاخان ملعون است، او یک انسانی اهل قمار و شراب در نهایت فقر بود، در پایان پادشاهی‌اش ۷ هزار روستا را برای خود سند زده بود.

 

امام جمعه شهرستان اسدآباد گفت: در سال ۱۳۳۰ ایران یکی از مشکل‌دارترین جهان سوم به لحاظ توزیع ناعادلانه درآمد بود اما بنا به گزارش سازمان بین‌المللی کار در دهه ۱۳۵۰ به یکی از بدترین کشورهای جهان تبدیل شد.

 

وی با تأکید بر تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی، گفت: امروز عزت و اقتدار ایران حرف اول را در جهان می‌زند.

 

حجت‌الاسلام ولمسلمین موحدی افزود: امروز ایران در مقابل زیاده‌خواهی دنیا ایستاده است، باج نداده و از کفار تبعیت نکردیم بلکه در مقابل آنان ایستاده ‌و نفوذمان در منطقه بیشتر شده است.

 

وی بااشاره به وصیت شهید سلیمانی، گفت: بوق‌های تبلیغاتی ۲۶۰ کاتنال فارسی‌زبان علیه جمهوری اسلامی کار می‌کند که انتخابات ما شور نداشته باشد. شبانه‌روز کار می‌کنند که باید با حضور در پای صندوق رأی پاسخی دشمن‌شکن به دشمنان بدهیم.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal