آخرین اخبار

27. فروردين 1403 - 8:09   |   کد مطلب: 47691
امام جمعه شهرستان اسدآباد:
دنیا امروز شاهد خواری اسرائیل لست
امام جمعه شهرستان اسدآباد حمله ایران علیه اسرائیل را مصداق بارز عمل به آیه قرآنی خواند و گفت: امروز خواری اسرائیل را دنیا شاهد است.

به گزارش گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی موحدی عصر دیروز در جشن مردمی پیروزی حمله ایران علیه اسرائیل در شهر اسدآباد، با شکرگذاری از خداوند متعال برای موفقت‌آمیز بودن حمله ایران علیه اسرائیل، گفت: شب گذشته جمهوری اسلامی با اقتدار، با عظمت، قهرمانانه مقابل زیاده‌خواهان و ددمنشانه عالم، این اسرائیل خبیث، صهیونیست جنایتکار با موشک‌باران سرزمین‌های اشغالی ایستاد.

 

وی با بیان اینکه هر جای عالم ظلم، تجاوز، تعدی و فساد وجود دارد، ریشه آن به صهیونیست‌ها بر می‌گردد، گفت: خدا را شاکریم که این عزت و عظمت، رهبر فرزانه و حکیم، این جمهوری اسلامی و سپاه قهرمان را به ما داده است.

 

امام جمعه شهرستان اسدآباد تصریح کرد: وقتی رهبر انقلاب همانند جدش غرش می‌کند، سپاه ابرهه بر خود می‌لرزد.

وی با قدردانی از مردم همیشه در صحنه و ضرب شصت سپاه قهرمان، گفت: دنیا دید که جمهوری اسلامی مقتدر و شجاع است و رودربایستی با هیچ کسی ندارد و به آیه قران که می‌فرماید با دشمن بجنگید، می‌جنگند.

 

حجت‌الاسلام و المسلمین موحدی حمله ایران علیه اسرائیل را مصداق بارز عمل به آیه قرآنی خواند و گفت: خداوند در قرآن فرمود با کفار بجنگید که با دست شما عذاب‌شان می‌دهد، عذاب صهیونیست به دست سپاه قهرمان و جبهه مقاومت است که نمونه آن شب گذشته اتفاق افتاد.

 

وی گفت: دیشب موشک‌های دشمن‌شکن سپاه قهرمان سرزمین‌های اشغالی را در هم کوبید و نقاط مهمی که در حمله کنسولگری ایران در سوریه نقش داشتند، را زدند و شخم کردند.

 

امام جمعه شهرستان اسدآباد با بیان اینکه جایی که علیه جمهوری اسلامی فتنه‌گری کند را ایران با اقتدار جواب می‌دهد، افزود: امروز خواری اسرائیل را دنیا شاهد است.

 

وی با اشاره به اینکه اسدآباد دیار سیدجمال‌الدینی است که اقتدار و استکبارستیزیش زبانزد و در دنیا پرآوازه است، افزود: امروز ایران میراث‌دار سید جمال‌الدین اسدآبادی است.

 

حجت‌الاسلام موحدی با تآکید بر ولایت‌مداری، گفت: کدام مومنی از ددمنشی و کودک‌کشی، آتش‌افروزی و تعدی اسرائیل ناراحت نبود که نامردانه و بزدلانه سرداران ما را در سوریه شهید می‌کند، آنچنان درسی به او دادند که گیج شود، امروز هم اسرائیل و آمریکا گیج شده‌اند.

 

وی بیان اینکه امروز روز به روز اقتدار ایران بیشتر می‌شود و با این حمله اقتدارش بیشتر شد، افزود: اگر این اقدام به موقع سپاه پاسخ صهیونیست‌ها را نمی‌داد، این خوی وحشی‌گری آنان اجازه نمی‌داد آرام بنشینند و قطعاً منطقه را به اتش می‌کشیدند، و اما این اقدام درسی برای آنان بود و امنیت منطقه را بیشتر کرد، اگر تخطی هم کنند، سیلی محکم‌تر خواهند زد و به جهنم واصل شوند، صمیمانه از سپاه قهرمان تشکر می‌کنیم.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal