آخرین اخبار

13. اسفند 1402 - 12:13   |   کد مطلب: 47485
امام جمعه شهرستان اسدآباد مشارکت 54 درصدی مردم این شهرستان قدر دانست و آن نشان از اهتمام مردم برای توسعه و پیشرفت خواند و گفت: شما توفیق این را داشتید یکی از عزیزانی که سابقه درخشانی دارد و سال‌های سال در ادوار مجلس خدمت کرده را انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»،حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی موحدی در جشن پیروزی منتخب مجلس دوازدهم در حوزه انتخابیه شهرستان اسدآباد با اشاره به ثبت مشارکت 54 درصدی مردم اسدآباد در انتخابات، گفت: مردم این شهرستان با مشارکت بالا نشان دادند که این کهن سرزمین بیدارگر مشرق زمین سید جمال‌الدین اسدآبادی به توسعه و پیشرفت جامعه اهتمام دارد.

وی با اشاره به انتخاب اکبر رنجبرزاده به عنوان منتخب مردم در مجلس دوازدهم، گفت: شما توفیق این را داشتید یکی از عزیزانی که سابقه درخشانی دارد و سالهای سال در ادوار مجلس خدمت کرده را انتخاب کنید.

امام جمعه شهرستان اسدآباد با قدردانی از نامزدهای ردصلاحیت که مشارکت خوبی در انتخابات داشتند، قدردانی کرد و افزود: از آقای دکتر رنجبرزاده که تلاش کرد خلاقمدارانه رقابت کنند، تشکر می‌کنم.

وی گفت: از همه عزیزانی که در انتخابات شور آفریدند تشکر می‌کنم و ان‌شاءالله با همت شما برادرانه شهرستان و دیار سیدجمال را طوری که در شأن است، بسازیم.
 
حجت‌الاسلام و المسلمین موحدی تأکید کرد: امیدواریم که آقای رنجبرزاده به عنوان نماینده‌ای در تراز ملی نقش ایفا کند.
انتهای خبر/ن
 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal