آخرین اخبار

19. خرداد 1403 - 13:00   |   کد مطلب: 47929
امام جمعه شهرستان اسدآباد:
آیت‌الله محمدی؛ شیدای اهل بیت بود
امام جمعه شهرستان اسدآباد با بیان اینکه مرحوم آیت‌الله غیاث‌الدین طه محمدی سوابق مبارزاتی زیاد داشت و مکرر سیلی خورده ساواک بود، گفت: او شیدای خدا و اهل‌بیت(ع) بود و در کار برای آنان شب و روز نداشت.

 حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی موحدی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»، در خصوص مرحوم آیت‌الله غیاث‌الدین طه محمدی گفت: از کودکی که با او مأنوس بودم و جذبش شدم، شیدا و عاشق اهل‌بیت(ع) بود.

 

وی افزود: آیت‌الله محمدی در کار برای اهل بیت(ع) و دین شب و روز نداشت، سر از پا نمی‌شناخت و خستگی ناپذیر بود چراکه شیدا و عاشق خدای متعال، امام زمان و ائمه اطهار(ع) بود.

 

امام جمعه شهرستان اسدآباد با بیان اینکه مسلک عرفانی و اخلاقی آیت‌الله همواره زبانزد بود، تصریح کرد: سلوک علمی او هم مشخص بود، آنچنان که در جلسات تخصصی عمق داشته‌های علمی او نمایان می‌شد.

 

وی ادامه داد: در کنگره بوعلی سینا احاطه فلسفی آیت‌الله محمدی برای مخاطبان روشن شد و صاحب‌نظران اغراق کردند که او از نظر فلسفی شخصیتی ارزشمند است.

 

حجت‌الاسلام و المسلمین موحدی در خصوص انقلابی بودن آیت‌الله محمدی، گفت: او در نوجوانی که طلبه بود، از سال 42 پای انقلاب و مکرراً سیلی خورده ساواک در قبل از انقلاب بود و سوابق مبارزاتی زیاد داشت.

 

وی خاطرنشان کرد: آیت‌الله محمدی افتخار شاگردی شهیدانی چون مطهری و مفتح و آیت‌الله صفرزاده عاملی را داشت.

 

امام جمعه شهرستان اسدآباد با بیان اینکه او در عمل استاد اخلاق بود، افزود: در سلوک اخلاقی وی می‌دیدیم که علاقمند به آیت‌الله جوادی آملی بود، و تلاشش این بود که در عرصه اخلاق متخلص به اخلاق سنه باشد.

وی ادامه داد: او در جلسات و کلاس‌های اخلاق نفس گرمی داشت و باعث تحول در مخاطب می‌شد که به عینه این را شاهد بودم، کلام او در مخاطب تحولی شگفت ایجاد می‌کرد.
انتهای خبر/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal