آخرین اخبار

25. بهمن 1402 - 14:12   |   کد مطلب: 47329
امام جمعه شهرستان اسدآباد:
ایثارگری جانبازان به ما عزت داد
امام جمعه شهرستان اسدآباد با طرح این سؤال که جانبازان اگر ایثارگری نمی‌کردند، آیا امروز حماس این قوت و اقتدار را داشت، در مقابل اسرائیل جعلی بایستد پوزه آنان را به خاک بماند؟، گفت: جانبازان به خاطر معامله با خدا جانباز شدند و امروز با ایثارگری آنان ما عزت و افتخار داریم.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»،حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی موحدی ظهر امروز در مراسم جشن ولادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز در شهرستان اسدآباد، گفت: بالاخره این عمر تمام می‌شود، کسی که با شیطان معامله کرده و نکبت و سختی برای او ثبت شده هم می‌میرد و در قیامت در مقابل خدا باید پاسخگو باشد، اما شما جانبازان در روزهای سخت و حساس نقش ایفا کرده و با جان بازی کرده و جانباز شدید، مرد می‌خواهد جان را به دست بگیرد و به کف میدان برود که شما جانبازان مردانگی را در عمل ثابت کردید.

 

وی با بیان اینکه خداوند انسان را سخت امتحان می‌کند، گفت: هر چه انسان دین و ایمانش قوی باشد، امتحانش سخت‌تر و بلاها بیشتر است، حال جانبازان در بدنشان ترکش دارد و یا یک قسمت از بدنشان قطع شده است و این‌ها امتحان الهی است.

 

امام جمعه شهرستان اسدآباد تصریح کرد: امروز ایرانی که پایمال آمریکایی‌ها، اسرائیلی‌ها و انگلیسی‌ها بود، امروز به برکت ایثارگری‌های جانبازان عزت و افتخار و اقتدار دارد.

 

وی با بیان اینکه اگر جانبازان ایثارگری نمی‌کردند، آیا امروز حماس این قوت و اقتدار را داشت که پوزه اسرائیل جعلی را به خاک بماند و در مقابل آنان بایستد؟ البته که ارتش اسرائیل غاصب در روز اول جنگ با غزه از هم پاشید.

 

حجت‌الاسلام و المسلمین موحدی خطاب به جانبازان گفت: شما به خاطر معامله با خدا جانباز شدید اما آثار دنیوی هم دارد و یکی از این آثار این است که ایران اسلامی جز 10 کشور پیشرفته دنیاست که ماهواره به فضا می‌فرستد، درست است که موشک را جوانان دانشمند ما ساخند اما اگر ایثارگری جانبازان نمی‌شد آیا دانشمند فرصت این را پیدا می‌کرد که موشک بسازد، آیا امنیتی داشت.

 

وی با اشاره به وظایف مجلس خبرگان رهبری، گفت: باید از بین نامزدهای مجلس خبرگان کسانی را انتخاب کنید که دوست و دشمن جلوی پای آنان لنگ بندازند.
انتهای خبر/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal