آخرین اخبار

24. بهمن 1402 - 13:48   |   کد مطلب: 47315
امام جمعه اسدآباد خطاب به پاسداران انقلاب:
بداخلاقی‌های نامزدهای انتخاباتی را تذکر دهید
امام جمعه شهرستان اسدآباد با بیان اینکه پاسداران باید افتخار کنند که در سپاه خدمت می‌کنند، گفت: حضور ما در راهپیمایی بسیار اثرگذار بود، در انتخابات قطعاً اثرگذارتر است، البته باید پاسداران و بازنشسته‌های پاسدار بداخلاقی‌های نامزدهای انتخاباتی را تذکر دهند که تخریب نکنند و اطرافیان و طرفداران خود را مدیریت کنند.

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال»،حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی موحدی پیش از ظهر امروز در دیدار با پاسداران انقلاب اسلامی در شهرستان اسدآباد با تبیریک روز ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار، اظهار کرد: ما در طول ۴۵ سال عمر انقلاب گردنه‌های سخت داشتیم و از آن‌ها عبور کردیم، امروز بیشتر از همه سپاه به سکانداری رهبر انقلاب افتخار می‌کند.

 

وی با تأکید و توضیه پاسداران برای مشارکت مردم در انتخابات امسال، گفت: امیرالمؤمنین فرمود: عاقل کسی است که از بین بد و بدتر، بد را تشخیص دهد، حال امروز هم برای انتخاب نماینده مجلس باید از بین نامزدهای تأیید صلاحیت شده یک نفر از سوی مردم اسدآباد انتخاب شود نباید رأی سفید در صندوق انداخته شود.

 

امام جمعه شهرستان اسدآباد وظیفه پاسداران انقلاب اسلامی برای شرکت دادن مردم در انتخابات را مهم و سنگین خواند و افزود: دشمن تمام تلاشش این است که در انتخاب و حضور مردم در انتخابات تردید ایجاد کند و این وظیفه همه به خصوص وظیفه نیروهای سپاه، بازنشتگان سپاه است که آن را به مشارکت در انتخابات تشویق کنند.

 

وی با بیان اینکه انتخابات فرصت خوبی است ما نامزدهای انتخاباتی خط بدهیم، افزود: اگر نامزد انتخاباتی در حال تخریب و یا توهین به دیگر نامزد است باید به آنان گفت که رفتارش درست نیست.

 

حجت‌الاسلام و المسلمین موحدی خطاب به پاسداران انقلاب تأکید کرد: باید بداخلاقی‌های نامزدهای انتخاباتی را تذکر دهید که تخریب نکنند، اطرافیان و طرفداران خود را مدیریت کنند، باید به آن‌ها گفت که هر کسی را با دوست و اطرافیان می‌شناسند، پس بنابراین نامزدهای انتخاباتی اطرافیان خود را جمع و جور کنند که بداخلاقی نکنند.

وی با بیان اینکه همچنان که حضور ما در راهپیمایی بسیار اثرگذار بود، در انتخابات قطعاً اثرگذارتر است، افزود: مطالبه شما پاسداران خط می‌دهد، اگر شما از کنار نامزدها کنار بروید قطعاُ دشمن کنار او را خواهد گرفت، باید مسیر درست را به آنان نشان داد که بدون تخریب تبلیغات خود را انجام دهند.

امام جمعه شهرستان اسدآباد اذعان کرد: نامزدهای انتخاباتی امروز اگر با جمعی طرفدار در حال تبلیغ هستند که اگر در روز انتخابات یکی از آنان به عنوان نماینده مردم این شهرستان انتخاب شود، دیگر فقط نماینده طرفدارانش نیست بلکه نماینده کل مردم حوزه انتخابیه‌اش است،  نباید این مسئله را فراموش و با غیر طرفدارانشان بداخلاقی کنند.

 

وی خطاب به پاسداران گفت: افتخار کنید که در سپاه خدمت می‌کنید، دعای کمیل و ندبه و نماز جمعه برای همگان است اما برای من و شما نیروهای سپاه ضرورت بیشتری دارد چرا که باید از خود مراقبت کنیم.
حجت‌الاسلام و المسلمین موحدی با تأکید بر اینکه باید وظایف نمایندگان دمجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری را برای مردم برشمرد، افزود: دوستان انقلابی باید برای انقلاب و مجلس خبرگان دلسوزی کنند و با برشمردن وظایف مهم این مجلس مردم را آگاهی بدهند.
انتهای خبر/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal