آخرین اخبار

12. خرداد 1399 - 17:19   |   کد مطلب: 35875
در آستانه سی و یکمین سالگرد ارتحال پیر جماران بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش آوای سیدجمال، در آستانه سی و یکمین سالگرد ارتحال پیر جماران بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان طی بیانیه‌ای مطرح کرد: اکنون در آستانه پنجاه و ششمین سالگرد پانزدهم ” خرداد ” ۴۲ و سی و یکمین سالگرد رحلت حضرت امام رضوان الله تعالی علیه در ۱۴ خرداد ۶۸ و بالطف و عنایت خداوند قادر متعال شاهد تکامل بیش ازپیش انقلاب اسلامی و درنوردیدن مرزهای سیاسی و فرهنگی کشورها و قاره‌های مختلف بوده وجلوه‌های زیبای رسیدن پیام انقلاب به اقصا نقاط جهان را به نظاره نشسته‌ایم.

 

متن بیانیه بدین شرح است

 

بسم الله الرحمن الرحیم

‘ یا ایتها النفس المطمئنه ارجعی الی ربک راضیه مرضیه ‘

 

بدون شک ” خرداد ” ماه به‌یادماندنی در اذهان ملت مقاوم و ولایی ایران‌اسلامی است.

 

” خرداد ” ماه یادآوری قیام حضرت امام خمینی – رضوان الله تعالی علیه – در سال ۴۲ وتداعی‌گر روحیه ایثار، شهادت و ولایت‌پذیری ملت عزیز ایران اسلامی وبویژه مردم مبارز ورامین است.

 

” خرداد “ماه یادآور عروج ملکوتی روح خدا است، که داغی گران و همیشگی بر دل عاشقان امام و انقلاب برجای گذاشت.

 

اگرچه در پانزدهم خرداد سال ۴۲ خفاشان ددمنش خون صدها مرد و زن انقلابی را بر زمین ریخته و درظاهر موفق شدند روح خدا را به اسارت برده و به زندان افکنند، اما در حقیقت این سرآغازی بود بر فروپاشی سلطنت۲۵۰۰ ساله ظلم و جور و استبداد.

 

پانزدهم ” خرداد ” ۴۲ سرآغاز طلوع خورشید انقلاب بود که با حضور مستمر و میلیونی ملت بصیر و قدردان ایران اسلامی در تمامی صحنه‌ها و مراحل پرفراز ونشیب بعدی نیز تداوم یافت و ملت رشید وانقلابی همواره بر بیعت خالصانه خود با امام و مرادشان محکم و استوار ماندند و با بدرقه و تشییع میلیونی بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی- رحمت الله علیه – در چهاردهم خرداد ۶۸ ، وفاداری خود به آرمان‌های آن امام عزیز را به نمایش گذاشتند.

 

پس از رحلت ملکوتی امام عزیز و با تصمیم‌گیری و انتخاب آگاهانه و مومنانه مجلس خبرگان رهبری و تعیین حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای – مدظله العالی – به‌عنوان جانشین آن امام عزیز، همچنان اطاعت‌پذیری و ولایتمداری ملت مومن و انقلابی و بیعت عملی و عینی با رهبر معظم انقلاب اسلامی ادامه یافت و در مقاطع مختلف به اثبات رسید.

 

امید است ان‌شاءالله رهبری امام خامنه ای – مدظله العالی – آغاز پرچمداری سیدی خراسانی و اتصال به نهضت جهانی حضرت بقیه الله الاعظم – ارواحنا و ارواح العالمین لتراب مقدمه الفداه- باشد.

 

اکنون در آستانه پنجاه و ششمین سالگرد پانزدهم ” خرداد ” ۴۲ و سی و یکمین سالگرد رحلت حضرت امام رضوان الله تعالی علیه در ۱۴ خرداد ۶۸ و بالطف و عنایت خداوند قادر متعال شاهد تکامل بیش ازپیش انقلاب اسلامی و درنوردیدن مرزهای سیاسی و فرهنگی کشورها و قاره‌های مختلف بوده وجلوه‌های زیبای رسیدن پیام انقلاب به اقصا نقاط جهان را به نظاره نشسته‌ایم.

 

امروز به‌خوبی شاهدیم که خون فرزندان حضرت امام‌خمینی – اعلی الله مقامه الشریف – همچون سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی در دفاع ازاسلام و انسانیت به ثمر نشسته است و در سایه رهبری‌های مدبرانه و عالمانه رهبر فرزانه انقلاب شاهد بیداری وایستادگی بی‌سابقه مسلمانان و سایر آزادیخواهان جهان هستیم.

 

طنین قدرت وعزت ملت غیور ایران اسلامی درسایه مقاومت وپایداری جانانه آن‌ها درپای آرمان‌های امام و مراد خود جهانی شده و امروزه جهانیان نظاره‌گر قدرت نمایی مردم و نظام و ملت‌های همراه و هم‌سوی با آن تانزدیک‌ترین نقطه به مرزهای سران کفر و استکبار جهانی هستند.

 

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی ضمن عرض تسلیت و گرامیداشت یوم الله ۱۴ و ۱۵ ” خرداد ” و همچنین تبریک سال روز آغاز رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای – مد ظله العالی- و شکرگزاری به‌درگاه خداوند متعال برای وجود این نعمت عظیم، همگان را به تجدید میثاق با آرمان‌های امام و شهدا و همچنین به مراقبت وپاسداری از مهمترین میراث – نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران – دعوت نموده و از خداوند متعال تداوم نهضت عظیم امام و امت مسلمان تحت رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای- ادام الله ظله الشریف – تا ظهور دولت یار و توفیق و سربلندی ملت عزیز ایران اسلامی را خواستار است.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal