آخرین اخبار

11. بهمن 1400 - 13:31   |   کد مطلب: 41320
سرهنگ امیدعلی الیاسی با اشاره به اهداف دشمن در براندازی نظام اسلامی و القاء ناکارآمدی آن، گفت: باید حوزه های علمیه، بسیج در جهاد تبیین و در راستای منویات رهبری پیشتاز باشند و محتوای انقلابی تولید کنند.

به گزارش آوای سیدجمال، به همت حوزه تعلیم و تربیت سپاه ناحیه اسدآباد همایش سفیران انقلاب با حضور سرگروههای حلقات صالحین، روحانیون و مبلغین در سالن جلسات سپاه این ناحیه برگزار شد.

 

در این همایش سرهنگ امیدعلی الیاسی، فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد هم با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب در خصوص جهاد تبیین ، اظهار کرد: این مسئله آنقدر مهم است که رهبری بر آن تأکید فراوان داشته و در چندین سخنرانی به آن پرداختند. البته اهمیت رسالت ما را مشخص می‌کند.

 

وی با تأکید بر اینکه باید حوزه های علمیه، بسیج در جهاد تبیین و در راستای منویات رهبری پیشتاز باشند، افزود: باید فعالان در بسیج و حوزه علمیه به تولید محتوای دستاوردهای انقلاب بپردازند.

 

 

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد خاطرنشان کرد: امروز دشمن دو هدف را در جنگ شناختی و فضای مجازی دنبال می‌کند، یکی تطهیر جلوه دادن رژیم منحوس پهلوی است و دیگری زیر سؤال بردن دستاوردهای انقلاب و القاء ناکارآمدی نظام.

 

 

وی تأکید کرد: تنها راه مقابله با دشمن در این جنگ تربیت و تعلیم و حضور در میدان مجازی با تولید محتوای فاخر است.
تفکر لیبرالی پیش برنده نیست

 

 

حجت الاسلام حسینی، مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه اسدآباد با تأکید بر مرور دستاوردهای انقلاب برای مردم، اظهار کرد: ما قبل از انقلاب جزء ناامن ترین کشورهای جهان بودیم و شهادت مظلومانه 17 هزار شهید ترور نشان از این دارد و می‌توان امروز از مردم سؤال کرد که آیا امنیت هست یا خیر؟

 

وی با اشاره به وجود تفکر لیبرالی در گذشته، گفت: تفکرات لیبرالی پیش برنده نیست و دو برابر شدن فقر در طول 8 سال گذشته نشان از این موضوع دارد.

 

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه امروز اقتصاد ما مریض و بیمار است درست اما نسبت به قبل از انقلاب وضعیت وخیم نیست، افزود: باید واقع بین باشیم، با مرور دستاوردهای انقلاب به بگوییم که امروز قدرت خرید مردم نسبت به قبل از انقلاب بالاتر رفته است.

 

وی با تأکید بر اینکه در راستای جهاد تبیین  12 تا 22 در مساجد، حلقات صالحین باید به موضوع دستاوردهای انقلاب پرداخته شود، افزود: وظیفه سفیران انقلاب روشنگری است و امروز انقلاب برای پایداری نیاز به این روشنگری‌ها دارد.
انتهای پیام/ن

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal