آخرین اخبار

6. آبان 1403 - 16:16   |   کد مطلب: 48643
مدیر بنیاد مسکن اسدآباد از احیای چهار روستای خالی از سکنه این شهرستان خبر داد و گفت:چهار روستای شهرستان اسدآباد از جمله حسین‌آباد از جمله روستاهای خالی از سکنه بودند که برخی از خانوارهای آن در حال بازگشت به این روستاها بوده و این روستاها با فراهم شدن زیرساخت‌های لازم در حال احیا هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «آوای سیدجمال» به نقل از ایسنا علی جلالی اظهار کرد: در برخی از روستاهای شهرستان نیز دارای مهاجرت معکوس هستیم که باید این روستاها در این رابطه ساماندهی شوند و سروسامان بگیرند.

جلالی ادامه داد: چندین روستای اسدآباد هم با توجه به امکانات و جمعیت، شرایط تبدیل شدن به شهر را دارند که نیاز است مسئولین برای تبدیل شدن این روستاها به شهر اقدام لازم را داشته باشند.

وی روستای وندرآباد را یکی از جمله روستاهای مستعد برای تبدیل شدن به شهر در اسدآباد دانست و خاطرنشان کرد: این روستا با ۵۰۰۰ نفر جمعیت دارای تمام امکانات لازم برای شهر شدن بوده ضمن اینکه تمامی معابر آن تا پایان امسال به‌صورت صد درصد آسفالت خواهد شد.

جلالی بیان کرد: طی هدفگذاری دو ساله در نظر داریم کل روستاهای شهرستان اسدآباد را آسفالت کنیم که این امر نیازمند حمایت مسئولین در این هدفگذاری خواهد بود.

 انتهای پیام

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal