آخرین اخبار

22. فروردين 1402 - 15:00   |   کد مطلب: 44718
محمود فیروزبخت با اشاره به آغاز عملیات بهسازی و آسفالت‌ریزی معابر اولین روستای بخش پیرسلمان در سالجاری، اظهار کرد: آسفالت‌ریزی معابر روستایی به ایستگاه ۱۲ روستای دیگر این بخش رسیده و عملیات اجرایی ریزسازی و تسطیح معابر روستایی از محل اعتبارات در اختیار نماینده شهرستان و تملک دارائی آغاز شده است.

به گزارش آوای سیدجمال، محمود فیروزبخت، بخشدار پیرسلمان اسدآباد با اشاره به روند عملیات بهسازی و آسفالت‌ریزی معابر در روستاهای این بخش، اظهار کرد: در راستای ادامه نهضت آسفالت‌ریزی معابر در روستاها عملیات زیرسازی، تسطیح، جدولگذاری و آماده‌سازی معابر روستای گنجه آغاز و در حال انجام است.

 

وی گفت: روستای گنجه اولین روستای بخش پیرسلمان است که در سنوات گذشته هیچگونه عملیات آسفالت ریزی معابر انجام نشده و در سالجاری از محل اعتبارات در اختیار نماینده شهرستان و تملک دارائی عملیات زیرسازی، تسطیح و آماده سازی برای آسفالت ریزی معابر آن در حال انجام است.

 

بخشدار پیرسلمان اسدآباد با اشاره به اقدام بی‌سابقه در تسطیح و آسفالت‌ریزی معابر ۹ روستای این بخش در ابتدای سال گذشته، از حرکت مجدد قطار نهضت آسفالت ریزی معابر خبر داد و اظهار کرد: آسفالت‌ریزی معابر روستایی به ایستگاه ۱۲ روستای دیگر این بخش رسیده و عملیات اجرایی ریز سازی و تسطیح معابر روستایی آغاز شده است.

 

وی با بیان اینکه آسفالت‌ریزی معابر در ۱۲ روستا شامل روستاهای النجه، گنجه، طویلان‌علیا، گدارپهن، نجف آباد، بیتروان، طویلان سفلی، جعفرآباد، ده سفید، کوانج، کینی سایه و گنبله در بخش پیرسلمان از محل اعتبارات در اختیارات نماینده شهرستان و تملک دارائی به ترتیب از روستای گنجه آغاز و درحال  انجام است.  

 

فیروزبخت افزود: طی سال گذشته و سال جاری از ۲۸ روستای بالای ۲۰ خانوار جمعیت بخش پیرسلمان ۲۱ روستا طی دو سال برای خدمات رسانی بهتر و بیشتر تسطیح، زیرسازی و آسفالت ریزی می‌شود.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal