آخرین اخبار

23. شهريور 1398 - 14:46   |   کد مطلب: 33520
سیاسیون در آستانه انتخابات از این پشم نیم سوخته دنبال کلاهی هستند تا دوباره با حیله بر سر ساده اندیشان بگذارند.

به گزارش آوای سیدجمال، دختری به نام سحر خدایاری به صورت غیر مجاز تصمیم دارد وارد ورزشگاهی شود، مسئولان امر جلوگیری می‌کنند، با سماجت او و شروع به‌ در گیری با ماموران حفظ نظم و امنیت موضوع جدی‌تر می‌شود.

 

 

 ماموران نه بخاطر ورود غیر مجاز بلکه بدلیل تمرد از دستور ، با تشکیل پرونده وی را به دادسرا می‌فرستند، بعد هم بازپرس وی را با قرار طبق مقررات آزاد می‌کند، بعدا جهت پیگیری موضوع به دادسرا مراجعه می‌کند، در آنجا مطلع می‌شود که عواقب تمرد و مجازات احتمالی این عمل  را ( بدون اینکه قرار مجرمیت صادر شود ) قانونگذار ۶ ماه زندان تعیین نموده است و همین بهانه می‌شود که با همان خشم و عصبانیتی که منتج به در گیری با ماموران و حافظان نظم و امنیت شود اقدام به پخش بنزین بروی خود و خود  سوزی می‌کند،  شاید طراحان این سناریو از قصد به مددش نمی‌آیند تا از این نقشه طرحی جدید بیاندازند.

 

 

 اینجاست که سیلیبریتی‌های قرتی، با ناز و ادا نقش روشنفکرها را می‌گیرند بر روی قبری که مرده ندارد اشک تمساح می‌ریزند و چند روز بعد وقتی می‌بینند حنای‌شان رنگ ندارد فورا به نقش‌های سرگردان  اول بر می‌گردند‌.

 

 

سیاسیون نیز از این پشم جمل عبای می‌دوزند ، بادی در غپغپ می‌اندازند و با نفس‌های عمیق آه می‌کشند! انگاری کار ملت بوده که سالیان سال است مانع ورود زنان به ورزشگاه شده‌اند، یا حافظه ملت را کم انگاری می‌پندارند که سالها پیش وقتی شخص مسئولی بی مقدمه ورود زنان را به ورزشگاه بی عیب دانست و دنبال عملی کردن این مهم بود حکم ارتداد برایش زدند، حالا  در آستانه انتخابات از این پشم نیم سوخته دنبال کلاهی هستند تا دوباره با حیله بر سر ساده اندیشان بگذارند.

 

 

بوق تبلیغاتی دنیای غرب و مهمتر از آنها سخنگوی وزیر امور خارجه عموسام هم به میدان آمده و دلسوز دختر ایرانی شده‌اند! و آرزوهای چهل سال گذشته که تماما ابتر مانده را بر سر مزار خدایاری فریاد می‌زنند! ظاهرا طرفدارانشان هم برای این دلسوزی آنها کف می‌زنند.

 

همین عمو سام و دنیای غرب ، دولت اسلامی عراق و شام ( داعش) را بوجود آوردند و نامگذاری تجهیز نظامی، اطلاعاتی، تبلیغی و کلا  مورد حمایت همه جانبه آشکار قرار دادند  تا جنایاتی را ببار آورد که هتک حرمت بر سر دختران خردسال و زنان ایزدی یکی از هزاران جنایت است و در حال حاضر هم  دولت نزدیک به کفر وهابیت را هر روز حمایت می‌کنند  تا مردم مظلوم و مسلمان یمن را به خاک و خون بکشد که جنایت بمباران مدرسه دخترانه ‌ای یکی از هزاران است اما از شلیک خشم چند موشک دست ساز غزه به رژیم کودک‌کش فریادشان بلند می‌شود.

 

 

 

 چه زود دست خداوندی دستهای مکر را رسوا می‌کند، آنزمان که پدر این دختر  با صدای غیرت ایرانی می‌داند و نقشه‌ و مکر مکاران را می‌خواند.

 

امروز تصمیم گیران و مجریان باید برای یک تصمیم خیلی معمولی آنقدر تعلل نکنند تا زمینه سواستفاده دشمنان مکار و به کمین نشسته را فراهم کنند یقینا حضور زنان در ورزشگاه می‌تواند زمینه رشد فرهنگی باشد تا ضد فرهنگی.

قاسمعلی زارعی نویسنده کتاب دست خدا
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal