آخرین اخبار

5. آذر 1398 - 12:43   |   کد مطلب: 34130
آنچه در رابطه با پیشبرد سیاست اقتصاد مقاومتی در کشور به چشم می‌خورد جز با حضور بسیجیان میسر نبوده است؛ زخم‌ها و دردهای مردم آسیب دیده در حوادث غیر مترقبه مانند سیل و زلزله با حضور این قشر با اخلاص التیام می‌یابد و صبر و شکیبایی در دل مصیبت زدگان با حضور ایشان جوانه می زند.

به گزارش آوای سیدجمال، در سالروز تشکیل ارتش بیست میلیونی به فرمان حضرت امام خمینی رحمه الله علیه، شایسته است با نگاهی منصفانه و گذرا این شجره طیبه را مورد مطالعه قرار دهیم تا شاید خدا قوتی باشد به زحمتکشان بی توقع این قشرفداکار.

 

در مورد بسیج تعاریف گوناگونی از سوی شخصیت های مختلف سیاسی بویژه حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری ارائه شده است؛ اما در بین این تعاریف جمله ای راهبردی از کلام رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی) بیان شده است که به نظر می‌رسد جامع‌ترین و کامل‌ترین تعریف بسیج باشد.

 

 

ایشان می‌فرمایند تمام افراد جامعه که علاقمند به دین اسلام، کشور و انقلاب اسلامی هستند بسیجی اند، به راستی اگر غیر این بود چه کسی می توانست در مقابل چهل سال توطئه دشمنان این انقلاب را پشتیبانی نموده و در عرصه های مختلف به نحو شایسته نقش آفرینی کند.

 

 

نقش بسیج در هشت سال دفاع مقدس امروزه برذکسی پوشیده نیست، اما با توجه به سنگ اندازی های مداوم و نقشه های شوم دشمنان انقلاب اسلامی، حضور همیشگی نیروهای مؤمن و انقلابی در صحنه های عمل، بیش از پیش لازم و ضروری به نظر می‌رسد.

 

 

تعقیب دشمنان در خارج از مرزها به منظور پاسداری و حراست از حریم قدسی باورهای شیعیان، به خصوص مردم مسلمان سوریه و عراق و بروز غیرت اسلامی و انقلابی این قشر فداکار در دور نگه داشتن دست اجانب از مرزها و حریم جمهوری اسلامی در مبارزه با داعش، از عملکردهای جاودانه بسیج است.

 

 

لشگری مقتدر که دشمنان در برآورد وضعیت آن ناکام و هیچگاه نتوانسته اند به عمق استراتژیک آن حتی سر سوزنی راه یابند.

 

اندیشه والای بنیانگذارجمهوری اسلامی امروز نه تنها از کشور ایران جزیره ای امن بوجود آورده است، بلکه با سازماندهی و گسترش این ارتش الهی در جهان اسلام،  می رود تا موانع پیش پای ظهور منجی عالم بشریت را یکی پس از دیگری بر طرف نموده و مصداق بارز آیه شریفه(ان تنصروالله ینصرکم) باشد.

 

 

تبلور پرچم سرخ عاشورا و فرهنگ ناب شهادت به عنوان حرکت رهایی بخش و نیز پرچم سبز ظهور به عنوان حرکتی امیدآفرین در مرام و منش بسیجیان واقعیتی است که دشمنان به این مهم پی برده ولی به حول و قوه الهی از مبارزه با آن عاجزند.

 

حضور بسیج در عرصه های نظامی و امنیتی به خصوص در برخورد با فتنه های خیابانی از هنرهای بارز این نیروی الهی است، بدون حضور بسیج در عرصه های فرهنگی کشور، این حوزه عملا فلج و فرهنگ منحط غربی جولانگر میدان زندگی جامعه خواهد بود.

 

آنچه که در رابطه با پیشبرد سیاست اقتصاد مقاومتی در کشور به چشم می خورد جز با حضور بسیجیان میسر نبوده است؛

 

 

 

زخم‌ها و دردهای مردم آسیب دیده در حوادث غیر مترقبه مانند سیل و زلزله با حضور این قشر با اخلاص التیام می‌یابد و صبر و شکیبایی در دل مصیبت زدگان با حضور ایشان جوانه می زند.

 

درود خداوند بر امام و شهدا و آرزوی صحت و سلامت برای تمامی بسیجیان بویژه مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی).

صمدمرادی مهر
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal