آخرین اخبار

18. آذر 1398 - 14:01   |   کد مطلب: 34259
یک نویسنده اسدآبادی نوشت: داوطلبان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی امروز بعداز ثبت نام باید با پرسشی از خود بپرسند که چرا برای نمایندگی در مجلس شورای اسلامی نامزد شدند؟

به گزارش آوای سیدجمال، مراحل ثبت نام داوطلبین مجلس شورای اسلامی روز گذشته به پایان رسید و 28 نفر از اقشار مختلف جامعه از دکتر و مهندس و فرهنگی گرفته تا بازنشسته و کارمند و شغل آزاد در انتخابات مجلس یازدهم در اسدآباد ثبت نام کردند.

 

به نظر می‌رسد در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی، انتظار و توقع مردم فهیم و انقلابی کشورمان  بسیار جدی است و با توجه به بروز تنگناهای اقتصادی و معیشتی که علی رغم وعده های دولت و نمایندگان مجلس گریبانگیر مردم شد، این بار  موکلان نامزدهای انتخابات، مطالبات خودشان را به موقع و سر بزنگاه از نمایندگان درخواست خواهند کرد، لذا بهتر است ابتدا این عزیزانی که خود را وارد عرصه انتخابات کرده اند این سوالات را از خودشان داشته باشند؟

 

اول اینکه آیا واقعا دلسوز مردم هستم و تلاش می کنم وضع اقتصادی و اجتماعی مردم را ارتقاع ببخشم ؟

 

دوم اینکه آیا واقعا خودم انسان پاک و بدور از نیات جاه طلبانه ای هستم که پا به این عرصه گذاشته ام و هیچ‌گونه چشم داشت مادی و معنوی از مردم و بیت المال ندارم؟

 

سوم اینکه آیا واقعا احساس تکلیف کرده ام که مبادا با نیامدن من نظام جمهوری اسلامی و مهم‌تر از آن دین اسلام به خطر بیافتد؟

 

چهارم اینکه آیا مردم به من اعتماد می کنند؟ چون سوابق کاری من موجب رضایت آنان بوده و تا به حال در مسئولیت‌های مختلفی که بوده ام کوچکترین کوتاهی و قصوری از من سرنزده است؟

 

پنجم اینکه توان و تخصصی که دارم به من این اجازه  می دهد که به حال مردم حوزه انتخابیه ام مفید واقع شوم و پس از اتمام دوره نمایندگی ام مجددا مردم به من رأی بدهند و تغییر قابل توجهی در پیشرفت جامعه ایجاد کرده باشم؟

 

ششم اینکه منافع شخصی و حزبی خودم را به منافع ملی ترجیح داده ودر موارد لزوم از جان و مال خودم به نفع مردم خواهم گذشت؟

 

هفتم یقین دارم که به هیچ عنوان تحت تأثیر عوامل دشمن قرار نخواهم گرفت و امنیت و آسایش کشورم را با هیچ چیز دیگر معامله نخواهم کرد؟

هشتم  اینکه ریا کار نیستم، نخواهم بود و تا پایان دوره ام صادقانه با مردم سخن خواهم گفت ،برای اخذ رای دروغ نخواهم گفت و برای بیت المال کیسه نخواهم دوخت؟

 

نهم اینکه  تلاش خواهم کرد تا پارتی بازی، رشوه، اختلاس و دزدی و سوء استفاده از بیت المال را حداقل در حوزه انتخابیه خودم ریشه کن و زمینه دلبستگی هرچه بیشتر مردم به نظام اسلامی را فراهم کنم؟

 

و دهم اینکه به نیازهای واقعی مردم جامعه با اولویت توجه خواهم کرد تا فاصله طبقاتی را به حداقل ممکن برسانم؟

 

حال اگر شما داوطلب عزیز که امروز برای نامزدی نمایندگی مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردید، لطفا اگر به جز این موارد می خواهد شما را برای این مسئولیت مهم وسوسه کند، دست نگهدارید  و اندکی در فرجام کار بیاندیشید.

 

صمد مرادی‌مهر

انتهای پیام/ن

 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal