آخرین اخبار

28. دى 1398 - 8:07   |   کد مطلب: 34645
در پی انتشار مطلبی از سوی علی حسینی نماینده سابق نهاوند در کانال تلگرامی خود علیه سردار حاجی زاده فرمانده هوا فضا یکی از کارشناسان مسائل سیاسی در یادداشتی نوشت:

به گزارش آوای سیدجمال، علی حسینی می‌شود بگوید در دوران دوم خرداد در وزارت آقای خرم وقتی مسافران قطار ذوب شدند، کدام یقه را گرفتید و مواخذه کردید؟

 

وقتی در دوران آخوندی زائران امام رضا جزقاله شدند کدام حنجره را پاره کردید؟ طی این سالیان اینهمه هواپیما به کوه خورد و ساقط شد کدام پرچم مطالبه گری را برافراشتید؟

 

در هر فرهنگی نوع عذرخواهی از پیشگاه ملت متفاوت است یکی مثل ژاپنی های بودایی هاراگیری می‌کند، دیگری استعفا می‌دهد و کناره گیری می‌کند.

 

یکی هم مردانه معذرت میخواهد و نوع برخورد را به تصمیم‌گیران می‌سپارد چون اعتقاد دارد او سرباز است سرباز که خودش خودش را تنبیه نمی‌کند. سرباز اجازه می‌دهد فرماندهان نوع و میزان و چگونگی برخورد را معین کنند.

 

کسی که لباس سبز پاسداری از دین وطن و ناموس را پوشیده است آنقدر شرف دارد که بایستد گردنش را باریکتر از مو معرفی کند و مواخذه راهم به مسیولین بسپارد و با یکدنیا حرف نهفته در دل به سنگرش بازگردد چون کشور هنوز در حالت آماده باش صددرصد است و از سرباز جماعت پاسداشت سنگر انتظار میرود نه ترک سنگر پاسدار که مثل وزرای نازک نارنجی نیست که تا وقتی سر کار است باهزار جور منت به محل کارش بیاید ووقتی احتمال سوال و استیضاح بدهد با یک ورق نوشته مستعفی شده و به ملت پاسخگو نباشد.

 

خوش داشتم بدانم امثال شما در مورد ضعف‌های مدیریتی وزرایی مانند دکتر قاضی زاده هاشمی، آخوندی و حجتی چگونه از حقوق مردم دفاع کردید؟

 

نسخه ای که آقای نجفی در تمارض کردن به دیگران یاد داد به قدری در این دولت جواب داده که هرکسی تا شنید قرار است مجلس عملکردش را بررسی کند ناگهان سر از بیمارستان درآورد و دوستان شماهم که رقیق القلب هستند نپرسیدند با سرمایه مادی و معنوی این ملت چه شد.

 

رویه این شد که بدون پاسخگویی به مردم استعفا داده و به هیچ عنوان جوابگوی نوع فعالیتهای خود نبودند تا چه رسد به عذرخواهید!

 

شماها در این موارد چه کار کردید تا این نوشته شما را بحساب دفاع از مردم بگذاریم؟

 

وقتی مسیولین برآمده از تکرار بزرگان شما، بعد از چند روز از سیل، تازه در انظار عمومی ظاهر شده و به مردم نگفتند در آن چند روز در کجا تشریف داشتند آنگاه شما و طیفی که به آن منتسب هستید در دفاع از کشته شدگان و غمزدگان سیل فروردین ماه چه کردید؟

 

چرا از وزیر راه و ترابری ژاپن مایه میگدارید و قیاس مع الفارق میکنید میشود از وزرای دوم خرداد یا کارگزاران و تدبیر نمونه بیاورید تا آقای حاجی زاده هم یاد بگیرند؟

 

عالیجناب! درد شما از جای دیگریست شما نگران سقوط هواپیما و جانباختن هم وطنان عزیزمان نیستید؛ غمی که بر سینه شما سنگینی می‌کند از جایی نشات گرفته که هر مسئله ای را به حصر مرتبط می‌کنید وگرنه در مبحثی که قویترین فعالیت کارشناسی چه از سوی نیروهای مسلح وقوع قضاییه چه از طرف سازمان هواپیمایی کشوری و همزمان تحت نظر سازمانهای ذیصلاح بین المللی وبا حضور کارشناسان کشورهای اوکراین و کانادا و... که دخیل در این بحث هستند دنبال می‌شود.

 

 و قطعا با مشخص شدن زوایای مختلف ان بیانیه، صادر خواهند کرد قضاوت عجولانه نمیکردید و آتش بیار معرکه نمیشدید تا بلکه چند جوان را تحریک کرده به صحنه بفرستید و آنوقت برای کفتارهای در کمین نشسته فرصت ایجاد کنید که کشته سازی کنند و بمانند آشوب آبانماه از آب گل آلود ماهی بگیرند.

 

راستی می‌شود بفرمایید با بی تدبیریهای صورت گرفته در غایله بنزین کدام درخواست استعفا را از وزیر نفت یا وزیر کشور و...مطرح کردید؟

 

جالب بود در نوشته شما حرف از قرون وسطی به میان آمده اگر کسی متوجه نباشد تصور میکند از روی دردمندی خون جانباختگان این واژه را بکار برده اید ولیکن پرواضح است که این واژه در امتداد همان خط سیری بیان شده که مدعی بود آمریکا با یک بمب مارا از بین می‌برد.

 

در استمرار همان بینش است که گفت حد ما ساخت آبگوشت بز باش است؛ دوستان شما در هرکجا که دستشان می‌رسید با همین طرز تفکر، بودجه همین منجنیق اندازان قرون وسطایی را کم و کمتر کردند تا نتوانند در مقابل کدخدایتان عرض اندام کنند.

 

آری ما خوب می‌دانیم افرادی چون جنابعالی بیشتر از هرچیزی احتیاج به ماشین آتش نشانی دارید تا آب را به آن قسمتی بریزد که از درد جرات مقابله با آمریکا آتش گرفته است.

 

اگر سیستم قرون وسطایی سبز پوشان حافظ حریم امنیت این ملت توانسته دومین پایگاه هوایی آمریکا در عراق و مرکز کنترل و فرماندهی آن ابراستکبار را منهدم کند و امکان شلیک حتی یک موشک یا هر نوع مقابله دیگری را به آمریکا ندهد بازهم باید به پیرجماران اقتدا کرد و بر دست و بازوی امثال حاجی زاده ها بوسه زد و بر این بوسه افتخار کرد نه اینکه از سر کینه و حقد و جهل، بزرگ پرچمدار حریم هوایی و جلودار مقابله با دشمن خونخوار را به ترک صحنه عمل و حذف از حضور تشویق و تحریک کرد.

 

من متاسفم از اینکه چون شمایی بر مراکز تصمیم سازی و تصمیم گیری در نظام اسلامی تکیه می‌زند، شاید اینهم از اثرات داخلی خون شهید سلیمانی و انتقام سخت بحساب آید تا اینکه باعث شود افرادی که کینه از نظام دارند و به خیال خود فرصت را غنیمت دانسته اند. نقاب از چهره شان کنار زده شود و ملت بدانند چه وسانی از پشت به حافظان امنیت خنجر میزنند. سربازانی که هم اکنون شبانه روز بیدار ومترصد هستند تا کوچکترین خدشه ای به امنیت و آرامش مردم وارد نشود.

 

جناب آقای حسینی آنزمان گذشت که لیبرالهای وطنی وابسته به شرق و غرب حکومتهای قاجار و پهلوی را پر از ننگ و نفرین کردند و القا میکردند ما در برابر غرب استعدادمان به میزان ساخت لوله هنگ است.

 

یاس و ترس و ناامیدی راه یافته در تک تک سلولهای وجودیتان را به جامعه نمیتوانید تسری بدهید، مقتدای این سربازان سید و سالار شهیدان است و تکلیف محوری برنامه عملشان است.
والعاقبه لاهل التقوی و الیقین

هوشنگ نادری
انتهای پیام/ن

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal