آخرین اخبار

20. شهريور 1400 - 10:48   |   کد مطلب: 40004
هیچ کسی نباید از رهبری نظام اسلامی در هیچ شرایطی بویژه در مبحث سیاستگذاری و ترسیم دکترین نظام جلوتر حرکت نماید.

به گزارش آوای سیدجمال، هیچ کسی نباید از رهبری نظام اسلامی در هیچ شرایطی بویژه در مبحث سیاستگذاری و ترسیم دکترین نظام جلوتر حرکت نماید.

 

البته شرایط موجود به این شکل است که متاسفانه خیلی ها از حضرت اقا عقب تر هستیم اما در هر صورت ایده ال این هستش که کسی نه از رهبری نظام بعنوان ولی امر مسلمین و ترسیم کننده خط مشی و خطوط کلی نظام نه عقب بماند و نه جلوتر حرکت کند.

 

 

در صورتیکه پیشنهاد آقای ذوالنوری به این دلیل که با پیشنهاد مطرح شده عملا وارد حیطه خطوط اصلی نظام شده اند، پیشی گرفتن از حضرت آقا و سیاستهای کلی نظام تعریف میشود که حداقل توسط شورای عالی امنیت ملی قابل تصویب و ابلاغ است.

 

 

مسئله به این شکل بوده که از روزی که اصلاح طلبها اصرار دارند بزور نظام اسلامی را به لبه پرتگاه اففانستان ببرند، در مقابل این جماعت، همه دلسوزان انقلاب اسلامی به این خطای راهبردی( عمدی یا سهوی) اصلاح طلبان وارد شده و تذکر داده اند و پیشنهاد انها این بوده که اصلاح طلبان بشکل مستقل برابر با تشخیص خود عمل کنند.

 

 

چون این پیشنهاد حاوی دو امتیاز است:

ابتدا که چون قطع و یقین اینجماعت فقط در لفاظی تبحر دارند وزن انها در اقدام برای ان عده ای که هنوز شناخت کمتری نسبت به جماعت اصلاح طلب دارند اشکارتر می شود، زیرا این جریان همیشه برای دیگران نسخه مینویسند و هیچگاه جرات به اجرا دراوردن و استقاده عملی انرا بوسیله توان خود ندارند.

 

 

دوم اینکه برفرض محال(که برای اینجماعت این فرض هم جزو محالات بحساب می اید انقدر که بطرف صفر گرایش دارند)اگر وارد مبحث مناقشات افغانستان شدند هر طرف درگیری که موفق بشود برای شرایط داخل تولید ارامش خواهد کرد و یک جریانی که بعد از سی و دوسال خرابکاری از همین ابتدای شروع دولت سیزدهم نق زنی و سنگ اندازی را شروع کرده اند از سر راه ملت کنار خواهند رفت و در نقطه ای که دیگران را راهنمایی میکردند خود گرفتار میشوند.

 

 

اما مشکل حرف آقای ذوالنور اینجاست که گفته اند اصلاح طلب ها بعنوان “نماینده جمهوری اسلامی بروند افغانستان بجنگند شخص ایشان هم تسهیلات لازم را جهت اعزام ایشان فراهم میکند(یا موانع را برمیدارد و مخالفین را قانع میکند)”.

 

 

به ایشان باید گفت؛ عزیز برادر وقتی جماعتی از ایران وارد مناقشه افغانستان بشوند و سیاست جمهوری اسلامی را نمایندگی بکنند دیگر چه فرقی میکند این آدم تاجزاده و کواکبیان باشد یا فلان اصولگرا؟

 

 

پیشنهاد افرادی مثل آقای حسین شریعتمداری به این شکل هستش که میگویند: آقایان اصلاح طلب شما یک جریان سیاسی مشخص هستید بسم الله بفرمایبد و از هر طریق ممکن که میتوانید با امکانات و با استفاده از ظرفیت خود جریان اصلاحات بروید و اگر راست میگویید وارد مناقشه افغانستان بشوید و از هر کسی هم که فکر میکنید مظلوم هستش دفاع کنید، هزینه و فایده این اقدام نیز مال خود شما نوش جون زن بچه تون!

اما نظام اسلامی با طناب پوسیده شما داخل چاه ویل افغانستان نخواهد رفت.

 

 

ولی اقای ذوالنوری برعکس دیدگاه جریان اصولگرا، پیشنهاد داده است که اصلاح طلبان بعنوان نماینده جمهوری اسلامی وارد جنگ افغانستان بشوند!!

 

 

تمام حرف اینجاست که دشمن میخواهد ایران را بکشاند داخل افغانستان تا هم برای نظام آبروریزی بشود و در شرق گرفتار بشویم و هم برای افتضاح عربستان در یمن یک معادل سازی کرده باشند و وانمود کنند که اگر عربستان به همسایه شیعه خود حمله کرده و وارد منازعات داخلی یمنی ها شده است، ایران هم بدون اجماع منطقه ای ،بین المللی یا حتی بدون درخواست اکثریت گروه های مردمی به افغانستان وارد شده و به بهانه دفاع از یک طیف، جماعت سنی ها را میکشد.

 

 

به این شکل وجه بین المللی و دفاع موفق منطقه ای ایران را زیر سوال ببرند و ضمن نجات عربستان از مهلکه یمن ،جبهه مقاومت اسلامی شکل گرفته در برابر صهیونیسم و امپریالیسم بین المللی را تضعیف کنند و جمهوری اسلامی را در نقطه ای که نباید گرفتار سازند.

هوشنگ نادری

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal