آخرین اخبار

21. بهمن 1399 - 12:55   |   کد مطلب: 38186
انقلاب اسلامی ایران حتی در زمان خودش هم بزرگ و غیر قابل پیش بینی بود اما انچه که در میان مردم ایران تا سالها نمود داشت، شادی و هیجان ناشی از این انقلاب بود.

به گزارش آوای سیدجمال، هیچ حادثه ای را نمی شود به صورت کامل تحلیل کرد، مگر با گذشت زمان و روشن شدن همه جوانب کار؛

 

آنچه که با عنوان انقلاب اسلامی ایران روی داد، حتی در زمان خودش هم بزرگ و غیر قابل پیش بینی بود اما انچه که در میان مردم ایران تا سالها نمود داشت، شادی و هیجان ناشی از این انقلاب بود.

هیجاناتی که امروز تبدیل به تحلیل و گفتمان شده و با نقد و بررسی جریان عظیم انقلاب اسلامی، شاهد نظریه ها و بازخوردهای فراوان تا به امروز هستیم.

اما به نظر می رسد در لا به لای این نقدها و تحلیل ها، دشمنان هم بیکار ننشسته اند و با تزریق اطلاعات غلط و سوءاستفاده از ناآگاهی نسلی که پیش از انقلاب را ندیده جز با فیلم هایی که به جا مانده؛ شبهات فراوانی در اذهان ایجاد می کند؛ شبهاتی مثل زیر سوال بردن اصل انقلاب و اینکه قبل از انقلاب همه چیز گل و بلبل بوده و یا اینکه الان هم هیچ فرقی با قبل انقلاب ندارد و..

عزیزان من لطفا اندکی تامل کنید. فقط یک سفارش دارم انبوه تحلیل و گزارش موافقان و مخالفان را کنار بگذارید؛کاری به هیچ سایت و خبرگزاری و شبکه نداشته باشید، فقط کافی است خاطرات و کتاب های چاپ شده دیپلمات ها و جاسوسان امریکایی و اطرافیان شاه و مبارزان زندان رفته آن دوره را مطالعه کنید حتما وجدان آگاه شما تحلیل درستی به شما می دهد.

لطفا این کتاب ها را بخوانید آن وقت متوجه می شوید دشمن برنامه ریزی های گسترده ای برای القای ناامیدی به نسل جوان و ایجاد نارضایتی در بین توده مردم دارد  تا مردم ایران همه پیشرفت ها را نادیده بگیرند ،دشمنی های بی حد  و اندازه دشمنان را فراموش کنند و این بار ذهن و زبان خود را در راستای اهداف پلید دشمنان این مرز و بوم اجاره دهندولطفا لطفا لطفا اندکی تامل!

چرا انقلاب کردیم یا بهتر بگویم چرا پدران و مادران ما انقلاب کردند؟
آیا واقعا از سر سیری و دل خوشی و آزادی بود ؟
این همه سال مبارزه و شکنجه و کشته و مجروح برای چه بود ؟

کتاب هایی که پیشنهاد می شود:

ماموریت در ایران –ایران در خاطرات جیمی کارتر  -ماموریت به تهران –ظهور و سقوط پهلوی –یادداشت های علم –خاطرات مرضیه حدیدچی دباغ –شکنجه گران می گویند-از کاخ شاه تا زندان اوین –ایرانیان چه رویایی در سر دارندو...

زلیخا غلامی
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal