آخرین اخبار

30. آبان 1401 - 14:50   |   کد مطلب: 43709
با مظلوم‌ نمایی اغتشاشگران، تعدادی از کسانی که نمی‌دانند کدامین گروه در جبهه حق قرار دارند در تشخیص راه حق به اشتباه خواهند افتاد.

به گزارش آوای سیدجمال، بازنگریِ وقایع و آنچه در اغتشاشات اخیر  گفته شد و اتفاق افتاد آن هم  دور از احساسات و حزب گرایی ما را در راه هدایت قرار خواهد داد.
در یک بازنگری در عملکرد اغتشاشگران و بعضی از معترضان تندرو به فاصله آنان از دین و دینداری خواهیم پرداخت.

 

چرایی پرداخت به این موضوع را مهم می‌دانیم، زیرا با مظلوم‌ نمایی اغتشاشگران، تعدادی از کسانی که نمی‌دانند کدامین گروه در جبهه حق قرار دارند در تشخیص راه حق به اشتباه خواهند افتاد.

 

اما قبل از پرداخت به این موضوع از خوانندگان این مطلب تقاضا می‌شود به کتاب پر از نور هدایت قرآن کریم مراجعه و ترجمه آیه ۱۷۱ سوره اعراف را مطالعه و در آن تدبر نمایند:
وَإِذْ نَتَقْنَا الْجَبَلَ فَوْقَهُمْ كَأَنَّهُ ظُلَّةٌ وَظَنُّوا أَنَّهُ وَاقِعٌ بِهِمْ خُذُوا مَا آتَيْنَاكُم بِقُوَّةٍ وَاذْكُرُوا مَا فِيهِ لَعَلَّكُمْ تَتَّقُونَ
ﻳﺎﺩﺷﺎﻥ ﺑﻴﺎﻳﺪ ﻭﻗﺘﻲ ﻛﻮﻩ ﻃﻮﺭ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺑﻴﺦ ﻛﻨﺪﻳﻢ ﻭ ﻣﺜﻞ ﺳﺎﻳﺒﺎﻧﻲ ﺗﺮﺳﻨﺎﮎ ﺑﺎﻟﺎی ﺳﺮﺷﺎﻥ ﻧﮕﻪ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﻮﺩﻳﻢ، ﻃﻮﺭی‌ﻛﻪ ﺧﻴﺎﻝ ﻛﺮﺩﻧﺪ ﺑﺮ ﺳﺮﺷﺎﻥ ﻣﻲ‌ﺍﻓﺘﺪ، ﻫﻤﺎﻥ ﺟﺎ ﮔﻮﺷﺰﺩ ﻛﺮﺩﻳﻢ: «ﻛﺘﺎﺑﻲ ﺭﺍ ﻛﻪ ﺑﻪ ﺷﻤﺎ ﺩﺍﺩﻩ‌ﺍﻳﻢ، ﺟﺪّی ﺑﮕﻴﺮﻳﺪ ﻭ ﻣﻄﺎﻟﺒﺶ ﺭﺍ ﺁﻭﻳﺰﮤ ﮔﻮﺵ ﻛﻨﻴﺪ ﺗﺎ ﺑﺘﻮﺍﻧﻴﺪ ﻣﺮﺍﻗﺐ ﺭﻓﺘﺎﺭﺗﺎﻥ ﺑﺎﺷﻴﺪ.»

 

اولین برداشت از آیه فوق این‌نکته مهم است که خداوند نسبت به کسانی که از کتابش فاصله می‌گیرند و مراقب رفتار خود نیستند خشم می‌گیرد.

 

دومین برداشت از این آیه آن است که مخالفت با دین و دینداری ربطی به وقوع انقلاب اسلامی ندارد، این مخالفت ها ریشه در تمام تاریخ دارد و نشانگر آن است که شیطان در انحراف انسان ها هرگز بیکار نخواهد نشست. بیائید به عملکرد اغتشاشگران در وقایع اخیر بازنگری داشته باشیم؛

 

آتش زدن مساجد و حوزه های علمیه، پاره کردن و آتش زدن قرآن کریم، واقعه جانسوز کربلا را جنگ پسرعمو ها دانستن، اعلام مادر شهید کیان پیرفلک به نفرت فرزندش از کتاب قرآن، سوت و دست زدن اغتشاشگران بجای تلاوت قرآن‌کریم در مراسم شهید کیان، حمله ۳۰ نفره اغتشاشگران به شهید طلبه آرمان عزیز و به شهادت رساندن او، توهین مکرر به لباس پیامبر(ص) بر تن روحانیت و .... همه و همه نشانگر ضدیت آنان با دین و دینداری دارد.

 

بترسیم از خشم خداوند قهار که در ضدیت پیروان حضرت موسی ( ع)  تصمیم‌ به افکندن کوه طور بر سر مخالفان دین گرفت همان آنان‌که   با جدی نگرفتن  کتاب خدا و رفتار غیر دینی خود سببِ  خشم خداوند بر خود شدند.

 

خدایا ملت ایران را که با تحریم های مستکبرین و عملکرد بعضی از مسئولین بی تدبیر و منافق شرایط سخت اقتصادی را سپری کردند در امتحانات خود موفق نگه دار تا پرچم این انقلابِ الهی را به قیام حضرت مهدی (عج) متصل گردانند.
 آمین یا رب العالمین

احمد کاظمی

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal