آخرین اخبار

15. خرداد 1395 - 8:28   |   کد مطلب: 31370
نماینده مردم اسدآباد در مجلس دهم:
مسئولان بی‌انگیزه خود از مسئولیت کنار بکشند
نماینده مردم اسدآباد در مجلس دهم گفت: مسئولی که دارای انگیزه خدمت باشد دستش را می بوسم و مقابل مسئولی که فقط دنبال فرصت سوزی و یا موقعیت خود است، می ایستم.

به گزارش آوای سیدجمال؛ در اولین هفته آغاز دوره مجلس دهم عصرروز گذشته، اکبر رنجبرزاده به اتفاق حجت الاسلام احد آزادیخواه و امیر خجسته؛ دو نماینده دیگر استان در جمع مردم شهرستان اسدآباد حضور یافتند.

 

مراسمی برای تبریک به نماینده مردم اسدآباد و دیداری دوباره بعداز آغاز به کار مجلس دهم که قرار بود روز پنجشبه ساعت پنج عصر برگزار شود، با تأخیری یک ساعت و 45 دقیقه همراه بود.

 

آنقدر ازدحام جمعیت مقابل سالن اداره ارشاد منتظر نماینده شان بودند تا گویی فضای انتخابات است و البته با حرف‌ها و صحبت‌هایشان مشخص بود که این بار برای اتمام حجت و تأکید بر حل مشکلاتشان آمده اند.

 

در این مراسم که از پیر و جوان، زن و مرد، کارگر و کارمند، رئیس و مسئول، بیکار و جویای کار حضور داشتند، مردم با دلی پر از مشکلات اقتصادی به این مراسم آمده بودند که شاید در گشایش مشکلاتشان فرجی شود.

 

به طوری که شاهد بودیم دست به قلم شده و برای نماینده‌شان نامه می نوشتند؛ در این میان یکی از جوانان اسدآبادی که شوقی در دیدار با نماینده مردم شهر خود در چشم‌هایش بود که وقتی از او سؤال کردم چطور در این مراسم حضور یافتید؟ گفت: به دنبال حل مشکلم بار دیگر در این مراسم حضور یافتم.

 

او از نداشتن شغل گلایه کر و گفت: اصلی‌ترین مشکلم همین نبود کار است که اگر حل شود دیگر مشکلاتم قابل حل است.

این جوان که در حال نوشتن نامه ای در خصوص مشکلی از مشکلاتش بود گفت: امیدواریم که این مشکل که گریبان‌گیر بسیاری از جوانان اسدآبادی است حل شود.

 

نگاهی به فضای سالن که انداختم خانمی ر حال نوشتن نامه ای بود که البته نه برای خود بلکه برای کسی دیگر که مشکل زندان شوهرش را داشت و می گفت: برای مواد همسرم را به زندان انداخته اند و او نان آور خانه مان بود.

 

پیرزنی نیز که به آن خانم نامه نگار التماس می‌کرد، برایش یک نامه بنویسید هم می‌گفت: توان پرداخت قبض گاز خود را ندارد و قطع شده؛ کسی را هم ندارد که کمک کارش باشد.

 

او با سؤالی از ما اینک آیا آقای رنجبرزاده کاری برایم میکند، افزود: کاش کسی بود که این حرفها را به گوش این مسئولان برساند که یک یارانه 45 هزار تومان چقدر می‌تواند کمک کار معیشت، خرج و خوراک، قبض آب و برق گاز یک پیرزن تنها باشد.

 

 بعداز یک ساعت و 45 دقیقه با حضور نماینده مردم اسدآباد صندلیهای سالن پر شد و با تلاوت قرآن مراسم رسما" آغاز شد که البته با تلاوت ده دقیقه قرآن آن هم در مراسمی که با تأخیر آغاز شد، صدای همهمه مردم بلند شد.

 

بعداز تلاوت قرآن و سرود ملی ایران، مجری با دعوت از فرماندار اولین سخنران را به جایگاه دعوت کرد.

 

در این میان یکی از میهمان که نماینده ملایر بودند، با تأخیری چند دقیقه ای وارد شدند و هنگامی که پشت تریبون حاضر شد، لحظاتی بعد نماینده مردم همدان وارد شد که ایشان به مزاح گفتند که مجمع نمایندگان استان در حال شکل‌گیری است.

 

حجت الاسلام احد آزایخواه به انتخاب آقایان رنجبرزاده و بهروز نعمتی به عنوان اعضای هیئت رئیسه سخن گف ت و انتخاب این دو اسدآبادی را افتخاری برای استان همدان دانست.

 

وی ادامه داد: انتخاب دو اسدآبادی در بین 300 نماینده مجلس جزء میراث‌های معنوی ماندگاری است که باید در تاریخ اسدآباد نگاشته شود.

 

خجسته نماینده مرم فامنین و همدان در مجلس نیز با یادآوری نام شهید علیرضا الهیاری گفت: نمایندگان باید به حل مشکلات مردم با تعامل با دولت بپردازند که یکی از اصلی ترین مشکلات اشتغال جوانان است.

 

وی همچنین از تشکیل مجمع نمایندگان استان خبر داد و گفت: بزودی این مجمع با اعضای 9 نفره تشکیل میشود.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی هم با ااشره به انتخاب خود در دبیری هیأت رئیسه مجلس، گفت: این انتخاب بخشی از موفقیت ما بود که این موفقیتها باید ادامه پیدا کند.

 

وی با بیان اینکه روح بلند سید جمال الدین اسدآبادی ناظر بر قضایای اسدآباد است، گفت: اگر بیداری اسلامی در زمانی که فریادهای سید جمال الدین صورت میگرفت امروز شاهد هجوم داعشی‌ها و تکفیری در مناطق اسلامی نبودیم.

 

اکبر رنجبرزاده به مشارکت مردم در انتخابات اشاره کرد و گفت: ما در سطح جهان سرآمد همه مؤلفه‌های نظامی، علمی هستیم و باید با تقویت علم و دانش در رشد اقتصادی هم گام‌های مهمی برداریم.

 

وی بر بسیج شدن مسئولان ادارات برای حل مشکلات در راستای توسعه تأکید کرد و گفت: مدیری که انگیزه خدمت ندارد میتواند کنار برود تا افراد توانا و کارآمد وارد خدمت شوند.

 

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: این نظام به مسئولان بی برنامه، بی انگیزه نیاز ندارد و باید استعفا دهند؛ چه مسئول در حوزه اجرایی و چه در قانونگذاری باشد.

 

وی گفت: در بحث خدمت به مردم اسدآباد تعارف و یا خصومتی با کسی نداریم و مسئولی که دارای انگیزه خدمت باشد دستش را می بوسم و مقابل مسئولی که فقط دنبال فرصت سوزی و یا موقعیت خود است، می ایستم.

 

رنجبرزاده توسعه پایدار شهرستان نیازمند یک مدیریت جهادی است که اقتصاد و معیشت مردم رونق بگیرد.

 

وی با تأکید بر بسیج خدمت در شهرستان گفت: مسئولان این شهرستان در رأس آنان فرماندار و امام جمعه سهم خود را در زمینه خدمت به مردم نشان دهند.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal