آخرین اخبار

1. بهمن 1398 - 13:16   |   کد مطلب: 34690
گزارشی از مدرسه‌ای که نه تنها مزین به نام شهید است، هرسال یادش را هم زنده می‌کند؛
فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد: شهید محمدرسول رضایی با بغض مقدسش استکبارستیزی را در وصیتش به یادگار گذاشت
همزمان با سالگرد شهید محمدرسول رضایی، همان شهیدی که در وصیتنامه اش علاوه بر ولایتمداری، انزجار و نفرت خود را از آمریکا به قلم نگاشته بود، مراسم یادبودی در مدرسه ای که مزین به نام اوست، برگزار شد.

به گزارش آوای سیدجمال، 32 سال از شهادت شهید محمدرسول رضایی، همان شهید 13 ساله اسدآبادی که قابی از تصویر شهادتش بر دیواره اتاق رهبر انقلاب نصب است، می گذرد اما همچنان یاد و خاطرش در دل شهروندان اسدآبادی زنده و جاوید است؛

 

به گونه ای که روز گذشته یکی از بانوان مدیر موفق و خوش فکر و انقلابی اسدآباد در مدرسه ای که به نام شهید هم مزین است، مراسم یادبودی برگزار کرد.

 

در این مراسم که هر طرف دیوارش را می نگریستی، نام و تصویری از شهید محمدرسول رضایی به همراه وصیت پر از حرفش پیدا بود؛ آنجا که گفته بود " در تشییع جنازه ام پرچم آمریکا را آتش بزنید تا همه بدانند من ضد اریکایی و تابع ولایت هستم".

 

در این مراسم یادبود علاوه بر دانش اموزان، خانواده های آنان و مسئولان، مادر شهید محمدرسول رضایی هم حضور داشت.

 

این بانوی مدیر خوش فکر انقلابی که نام صداقت هم بر اوست، تصویری از شهید بزرگ را بر لباس دانش اموزان چسب کرده بود و با اجرای برنامه ای درسی پر از استکبارستیزی را به دانش آموزان داد، به این گونه که سه دانش اموز با قرائت وصیت نامه شهید پرچم آمریکا را به آتش کشیدند و شعار مرگ بر آمریکا سردادند.

 

در این مراسم رئیس حوزه علمیه برادران شهرستان اسدآباد با بیان اینکه ملاک پروردگار عالم برای فضیلت بین بندگانش، داشتن علم، تقوا و مجاهده فی سبیل الله است، اظهار کرد: برای مجاهدت در راه خدا باید علم و تقوا داشت.

 

حجت الاسلام هادی انتظاری با اشاره به مجاهدت شهدا در راه خداوند، افزود: شهدا عالمانه و با عقل راه مجاهدت را انتخاب کردند.

 

وی خطاب به مادران دانش آموزان، گفت: فرزندان خود را مجاهده فی سبیل الله تربیت کنید تا ادامه راه شهدا باشند.

 

وی همچنین خطاب به دانش آموزان گفت: خداترس باشید و علم و دانایی رابه خاطر خداوند فرا بگیرید و هرکاری که از جمله تحصیل و زندگی انجام می‌دهید، مجاهده در راه خدا باشد، در غیر این صورت ضرر خواهید کرد.

 

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد هم با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمدرسول رضایی، اظهار کرد: شهید محمدرسول رضایی در وصیتش که همراه با بغض مقدس و کینه و دشمنی از آمریکاست، انزجار خود را از آمریکا نشان داد و درس استکبارستیزی به ما آموخت.

 

سرهنگ امیدعلی الیاسی با بیان ینکه 70 هزار شهید در وصیتنامه شان بر ولایتمداری و تابع ولایت فقیه تأکید کرده اند، افزود: شهدا از دانش آموزان خواتند که درس بخوانند و با کسب علم و موفقیت در راه خدا مبارزه با دشمن را فراموش نکنند.

 

در پایان این مراسم دانش آموزان با شعار زنده و جاوید باد  یاد شهیدان ما، یاد و خاطره شهیدان را زنده و با شعار " ای رهبر آزاده آماده ایم آماده" در رکاب بودن با ولایت را به نمایش گذاشتند و همچنین با شعار "مرگ بر آمریکا" یکباردیگر انزجار و نفرت خود را از دشمن واستکبار جهانی نشان دادند.

 انتهای پیام/ن

 

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal