آخرین اخبار

7. آبان 1399 - 11:24   |   کد مطلب: 37203
بقایی از اجرای برنامه های هفته بسیج دانش آموزی با رویکردی متفاوت و با محوریت فضای مجازی در امسال خبر داد و گفت: شهید شاخص بسیج دانش آموزی کشور امسال شهید «محمد رسول رضایی» از شهرستان اسدآباد معرفی شده است.

به گزارش آوای سیدجمال، علی بقایی در گفت و گو با خبرنگار ما، به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی گفت: هفته بسیج دانش آموزی همه ساله از روز هفتم تا سیزدهم آبان ماه برگزار می شود که از هشتم آبان ماه همزمان با سالروز شهادت بسیجی نوجوان حسین فهمیده تا سیزده آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی  هفته بسیج دانش آموزی است.

 

فرمانده سپاه ناحیه همدان  با بیان اینکه در این ایام برنامه های متفاوتی برگزار می شود و عناوین خاصی برای روزهای این هفته نامگذاری شده است، افزود: شعار امسال هفته بسیج دانش آموزی  «دانش آموز انقلابی، مقاومت، استکبار ستیزی» است و این شعار سرلوحه برنامه ای ما در این هفته  است.

 

وی با گرامیداشت یاد و خاطره ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز در کشور و هزار و ۷۷ شهید دانش‌آموز در استان همدان گفت: از هر ۱۱ شهید در کشور یک شهید و از هر ۸ شهید استان همدان نیز یک شهید دانش‌آموز بوده است.

 

وی  به وقایع 13 آبان سال 56 اشاره کرد و اظهار داشت:  به خون غلتیدن ۵۶ دانش آموز در سال ۵۶ مقابل دانشگاه تهران، تبعید حضرت امام به ترکیه در سال ۴۲ و از همه مهمتر تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال ۵۸ توسط دانش آموزان و دانشجویان پیرو خط امام بوده  است.

 

فرمانده سپاه ناحیه همدان در ادامه بیان کرد: دانش آموزان جهادی  همواره در کنار تحصیل علم در عرصه های مختلف علمی ، فرهنگی ، ورزشی، مطالبه گری و.. با عناوین مختلف فعالیت می کنند همین ها ادامه دهنده شهدای دانش آموز است.

 

بقایی افزود:  دشمنان با تبلیغات گسترده خود بذر ناامیدی و بی ایمانی را در دل جوان و نوجوان می پاشد ، پس وظیفه دانش آموزان بسیجی ماست که با قوت مقابل این توطئه ها بایستند .

 

وی اظهار داشت:  برنامه های امسال با رویکردی متفاوت نسبت به سالهای گذشته و با محوریت فضای مجازی اجرا خواهد شد که اهم موضوعات راه اندازی کمپین های مختلف از جمله آمریکا باید از منطقه برود و مرگ بر آمریکا و.. برگزاری یادواره های  شهدای مجازی بصورت لایو ، تقدیر از کادر درمانی زحمتکش است.

 

او افزود: شهید شاخص بسیج دانش آموزی کشور امسال شهید محمد رسول رضایی از شهرستان اسدآباد معرفی شده است.

منبع: شبستان

پایان پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal