آخرین اخبار

3. مرداد 1399 - 16:07   |   کد مطلب: 36354
حجت الاسلام سیدموسی حسینی مجد با اشاره به پنجم مرداد ماه، سالگرد برگزاری اولین نماز جمعه در تهران گفت: نماز جمعه بعنوان سنگر مقاومت، باعث تقویت نظام، معنویت، رشد و تعالی می شود و حلقه اتصال بین مردم و مسئولان است.

به گزارش آوای سیدجمال، امام جمعه اسدآباد هم در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اسدآباد با تأکید بر رعایت تقوای الهی و دوری از گناهان، اظهار کرد: انسان همیشه دنبال ارتقا و پیشرفت است، اگرمیخواهید به درجات و کمالات انسانی برسید، آلودگی های شهوت را از خود دور کنید.

 

حجت الاسلام سیدموسی حسینی مجد با اشاره به مناسبتهای هفته پیش رو، گفت: پنجم مرداد سالگرد برگزاری اولین نماز جمعه در تهران است، نماز جمعه برکات زیادی دارد که بر کسی پوشیده نیست و این سنگر مقاومت، تقویت نظام، معنویت و رشد و تعالی است که باید پر رونق شود.

 

وی نماز جمعه را حلقه اتصال بین مردم و مسئولان خواند و گفت: از زمان تأسیس مورد پشتیبانی مسئولان و مردم بوده است که قدر آن را باید دانست.

 

امام جمعه اسدآباد با اشاره به بلاتکلیفی دانشگاه سیدجمال‌الدین اسدآباد در نبود رییس دانشگاه، از وزیر علوم خواست که با انتخاب فرد بومی برای تصدی‌ و پست رییس دانشگاه یکبار به افراد بومی اعتماد کنند.

 

وی با اشاره به پیش رو بودن روز نیایش و ستایش و روز عرفات، گفت: ستاد نماز جمعه ، سازمان تبلیغات، هیأت رزمندگان با رعایت پروتکل بهداشتی مراسم روز عرفه را برگزار خواهند کرد.

 

حسینی مجد با اشاره به روز عید قربان، از مردم خواست که بهداشت را در ذبح و قربانی کردن گوسفند رعایت کنند و در توزیع نذورات فقرا را فراموش نکنند.

 

وی در خصوص نماز عید قربان نیز گفت: این امر از سوی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه اطلاع رسانی می شود.

 

امام جمعه اسدآباد به دیدار رهبر انقلاب با مسئولان عراقی اشاره کرد و گفت: ایشان فرمودند که جمهوری اسلامی هرگز ترور شهید سلیمانی را فراموش نخواهد کرد و قطعا ضربه آن را در آمریکا خواهد دید.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal