آخرین اخبار

22. دى 1400 - 21:38   |   کد مطلب: 41136
کلانتری‌بنگر به موضوعات مختلفی از جمله هزینه هر قبر و رایگان بودن برای قشری از جامعه و مطالبات بر زمین مانده مردم در حوزه پارک بانوان، نبود گرمخانه و عدم آماده سازی ماکت هوایپمای شهدای خلبان این شهر پرداخت.

به گزارش آوای سیدجمال، شاهین کلانتری‌بنگر، شهردار شهر اسدآباد در نشست با اصحاب رسانه و فعالان مجازی این شهر، از افزایش قیمت قبر در بهشت زهرا شهر اسدآباد خبر داد و اظهار کرد: درحال حاضر هر قبر 2.5 الی 3 مترمربع فضا دارد که برای هر طبقه قبر 900 هزار تومان هزینه دریافت می‌شود، درحالی که  هر قبر برای شهرداری 3 میلیون هزینه دارد.

 

هزینه قبر برای شهرداری 3 میلیون آب می‌خورد برای مردم  900 هزار
 وی در خصوص ساماندهی بهشت زهرا و ایجاد غسالخانه مناسب و سایه بان مسقف برای برنامه نماز میت، گفت: اعضای شورا  زمینی در همجواری ساختمان اداری بهشت زهرا در نظر گرفتند که متعلق به بنیاد شهید است و می‌بایست تملک شود، اگرچه معتقدم زمین باید در ملک خود شهرداری اجرا شود.

 

شهردار شهر اسدآباد با بیان اینکه در حال حاضر حقوق کارکنان شهرداری به روز است، گفت: وقتی شهرداری را تحویل گرفتم، 12 میلیارد تومان بدهی داشت که تاکنون 600 میلیون آن را پرداخت کردیم.

 

ایجاد گرمخانه برعهده بهزیستی است نه شهرداری!
وی در خصوص ایجاد گرمخانه در اسدآباد گفت: ایجاد این مکان برعهده بهزیستی است و ما به آنان گفته‌ایم اگر جایی را اجاره کنند اجاره بهای آن را شهرداری پرداخت می‌کند ولی هنوز به نتیجه ای نرسیده اند چرا که باید برای گرمخانه نیرو هم تدارک دید.

 

کلانتری‌بنگر با بیان اینکه قبرکن نباید مبلغی را از بازماندگان اموات بگیرد، گفت: در حال حاضر پیشنهادی را به شورا داده‌ایم که درصورت قبول مشکل این حوزه را حل خواهیم کرد.

 

به قبر کن پول اضافی ندهید
وی ادامه داد: قرار است قراردادی را با دو نفر نیرو با مبلغ 9 میلیون تومان ببندیم تا همه امور میت را برای خاکسپاری برعهده بگیرد.

 

شهردار شهر اسدآباد تأکید کرد: هزینه دفن و کفن برای کلیه کارکنان شهرداری، بهزیستی، ایثارگران، خانواده معظم شهدا و فرزندان آنان رایگان و برای کودکان زیر 8 سال نیز با 50 درصد تخفیف خواهد بود.

 

وی در خصوص ایجاد پارک در شهرک سیداحمد، گفت: فعلا برای ایجاد زیر ساخت این پارک نمی‌توانم نظر بدهم.

 

کلانتری‌بنگر در خصوص پارک بانوان نیز گفت: این پارک دارای طرح نبوده و قرار است با طراحی مناسب در محوطه روبروی پارک ملت ایجاد شود.

 

ماکت هواپیمایی شهدای خلبان آماده نیست
وی از پلاک گذاری 6 هزار درخت در شهر اسدآباد خبر داد و گفت: متأسفانه برخی از درختان توسط اداره برق هرس شدند که ما جلوی آنها گرفته‌ایم.

 

شهردار شهر اسدآباد گفت: در خصوص تیر برق های مزاحم در سطح معابر هم به اداره برق تذکر داده ‌یم که آنان در پاسخ اعلام کردند هزینه جابه جای را شهرداری بدهد این درحالی است که ما مخالف این موضوع هستیم.

 

وی در خصوص ماکت هواپیمایی شهدای خلبان در میدان آزادگان نیز گفت: این ماکت هنوز آماده نیست.
انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal