آخرین اخبار

28. بهمن 1400 - 11:22   |   کد مطلب: 41482
در پی انتشار یک پیام مردمی با این مضمون که "مسئولان در روستای بادخوره بدون توجه به مشکلات روستا را ترک کردند"، شب گذشته سرپرست فرمانداری اسدآباد و جمعی از مسئولان دستگاههای اجرایی در این روستا حاضر و پای صحبت مردم نشستند.

به گزارش آوای سیدجمال، اخیرا" یک پیام مردمی با این مضمون که مسئولان وارد روستایی می شوند و بدون توجه به مشکلات مردم سوار بر ماشین شده و آنجا را ترک کردند، به دستمان رسید البته هنوز از سوی مسئولان پاسخی به این پیام به این رسانه ارسال نشده است.

 

در این پیام مردمی آمده بود که:

 

"اگه ممکنه از مسئولین شهرستان بپرسید اینکه امام خمینی فرموده ‌  به دادمردم ومستضعفین برسیید ؟چرا عمل نمی کنید؟؟ دو روز پیش درروستای ما مراسم بود ومردم ومردم بعد از مراسم از فرماندار مطالبه حل مشکلاتشون رو کردن که ایشون بجای شنیدن درددل مردم سوار ماشینش شد ورفت با اسرارمسئول دفتر نماینده محترم این حرکت توهین به مردم روستاست وهمه ناراحت شدن واقعا چرا باید مسئولین اینجوری رفتار کنند رئیس جمهورخودش هرروز دربین مردمه وحرف انها را میشنود چرا نماینده ایشون بر خلاف او رفتار میکنه ؟؟"

 

حال در پی انتشار این پیام شب گذشته  مسئولان از جمله سرپرست فرمانداری و جمعی از رؤسای ادارات برای بررسی مشکلات راهی این روستا شدند که تصاویری از این نشست به دست مان رسیده است.

 

حسینعلی شرکایی، سرپرست فرمانداری اسدآباد در این زمینه به خبرنگار ما گفت: موضوعات از سوی مردم روستای بادخوره مطرح و به دستگاههای اجرایی مربوطه برای حل مشکلات متذکر شدیم.

 

این رسانه وعده مسئولان برای حل مشکلات مردم روستا  را پیگیر و آن را مطالبه گری خواهد کرد.

روستای بادخوره، یکی از روستاهای بخش مرکزی اسدآباد است که براساس آمار سرشماری سال 95 دارای دو هزار و 19 نفر جمعیت بوده است.
انتهای پیام/ن

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal