آخرین اخبار

8. خرداد 1401 - 13:55   |   کد مطلب: 42347
حجت‌الاسلام روح‌الله رستمی با تأکید بر بسیج شدن مسئولان برای کاهش آمار خودکشی در جامعه، گفت: باید برای کاهش این آسیب اجتماعی بنیان خانواده و دین تقویت شود.

به گزارش خبرنگار آوای سیدجمال، حجت‌الاسلام روح‌الله رستمی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد در ستاد ساماندهی شئون فرهنگی-مذهبی این شهرستان بااشاره به دستور العمل برگزاری این ستاد که 24 عضو دارد، اظهار کرد: برگزاری به موقع جلسات این ستاد و البته اجرای درست مصوبات آن می‌تواند در فرهنگ سازی امور فرهنگی و مذهبی اقدام و قطعا" خروجی آن کاهش آسیب های اجتماعی را را در پی خواهد داشت.

 

 

وی با اشاره به رویدادهای ملی و مذهبی در خرداد ماه ، تصریح کرد: ایام  ولادت حضرت معصومه س تا ولادت امام رضا(ع) به عنوان دهه کرامت نامگذاری شده که به همین مناسبت همایشی با عنوان "ماه دخت" به همت ستاد نهضت پیشرفت بانوان و کمیته امداد در روز چهارشنبه برگزار می‌شود.

 

 

حجت‌الاسلام رستمی در بخشی از سخنانش بی توجهی به امورات فرهنگی را افزایش آمار خودکشی دانست و گفت: دو عامل می‌تواند در کاهش آسیب خودکشی اثرگذار باشد یکی تقویت بنیان خانواده و دیگر تقویت بنیان دینی است؛ قطعا" اگر فردی با وجود مشکلات به نقطه آخر برسد، ته ماجرای به دلیل ایمان قوی او می‌گوید که امتحان الهی بوده است.

 

وی با ارائه طرحی برای کاهش خودکشی در جامعه به عنوان یک آسیب اجتماعی جدی، تأکید کرد: همانطور که در ایام کرونا و برای پیشگیری از این ویروس منحوس همه بسیج شدند، باید برای کاهش آمار خودکشی که یک معضل اساسی در این شهرستان است، بسیج شوند.

 

همچنین در این ستاد مسئول کانون سابقون و جوانان رضوی شهرستان اسدآباد از استقبال از کاروان خدام امام رضا(ع) در این شهر خبر داد و گفت: مراسم استقبال از این کاروان در محل پارک جنگلی ساعت 8 صبح روز جمعه 20 خرداد انجام می‌شود.

 

 

برگزاری برنامه ها و مسابقات فرهنگی ورزشی در حاشیه همایش ماه دخت درروز دخت، نصب تقویمی از مناسبت شهادت ائمه اطهار (ع) در آرایشگاهها، گل فروشیها رستورانها برای توجیه مردم و مطلع کردن انان از مناسبتها، غربالگری فرهنگی تربیتی خانواده ها برای شناسایی آسیبها از جمله پیشنهادهای اعضای جلسه و خبرنگار این رسانه بود که مطرح شد.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal