آخرین اخبار

18. مرداد 1394 - 6:07   |   کد مطلب: 28096
استاندار همدان گفت: سفر کاروان تدبیر و امید به این استان که یک تا دو ماه آینده انجام می شود گره گشای بسیاری از مشکلات این استان در بخشهای مختلف است.

به گزارش آوای سیدجمال، محمد ناصر نیکبخت ظهر شنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان با تاکید بر اجرای برنامه های منسجم توسط مسوولان در این سفر افزود: استقبال از رییس جمهوری باید در شان لیاقت استان تاریخی همدان و در شان دولت تدبیر و امید باشد.
وی با بیان اینکه سفر کاروان تدبیر و امید یک تا دو ماه آینده انجام می شود و هنوز قطعیت سفر معلوم نیست ادامه داد: مدیران دستگاه های اجرایی و فرمانداران طرح ها و برنامه های خود را برای ارایه اولویت بندی کنند.
استاندار همدان گفت: یکی از طرح هایی که در این سفر لازم است ارایه و طرح شود آبرسانی از سد تالوار به همدان است که این سد در حال حاضر 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
نیکبخت با بیان اینکه با بهره برداری از این طرح سه شهرستان، 10 شهر و 51 روستای همدان از آن بهره مند می شوند افزود: در صورت حمایت مالی از این طرح در سفر رییس جمهوری این طرح بزرگ تا پایان سال 95 بهره برداری می شود.
وی از مسوولان دستگاههای اجرایی خواست در سفر رییس جمهوری به استان طرح های نیمه تمام ، اساسی و تاثیرگذار را ارایه دهند.
استاندار همدان از مردم متدین همدان خواست استقبال شایسته ای از کاروان تدبیر و امید داشته باشند چرا این کاروان میهمان مردم همدان هستند.
کاروان تدبیر و امید در بیست و یکمین سفر خود به استان همدان سفر می کند.
منبع:ایرنا
انتهای پیام/ح

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal