آخرین اخبار

21. مرداد 1394 - 19:15   |   کد مطلب: 28154
بخشدار پیرسلمان اسدآباد به وجود ظرفیت ها و پتانسیل های مناسب در روستاها اشاره کرد و گفت: در روستای کوانج سراب پر از آبی وجود دارد که در بین کوه و درختان سیرسبز قرار گرفته است و نیاز به معرفی و ثبت آن در آثار ملی است.

به گزارش آوای سیدجمال، خبرنگاران شهرستان اسدآباد بعداز ظهر امروز به همراه بخشدار پیرسلمان از روستای کوانج این بخش بازدید کردند.
در این بازدید بخشدار پیرسلمان با معرفی روستاهای بخش پیرسلمان به خبرنگاران از آنان خواست برای توسعه و آبادانی روستاها اطلا ع رسانی کنند.
وی با اشاره به اینکه بخش پیرسلمان دارای 31 روستا است، تصریح کرد: روستای کوانج یکی از روستاها این بخش است که در آن60 خانوار با جمعیت 300 نفر ساکن هستند.
آذرمی گفت: در این روستا مردمان خوب، خونگرم، سالم و بی حاشیه زندگی میکنند که به شغل کشاورزی و دامداری مشغول هستند.
وی به وجود ظرفیت ها و پتانسیل های مناسب در روستاها اشاره کرد و گفت: در روستای کوانج سراب پر از آبی وجود دارد که در بین کوه و درختان سیرسبز قرار گرفته است.
وی ابراز داشت: این سراب در روستای کوانج  به عنوان یک فرصت گردشگری است که  میراث فرهنگی میتواند آن را در آثار ملی ثبت کند.
بخشدار پیرسلمان اسدآباد خاطرنشان کرد: باید با ایجاد امکانات تفریحی و گردشگری و همچنین بهسازی روستا آن را به عنوان روستای هد اف گردشگری معرفی کنیم.
 وی گفت: توسعه و آبادانی روستا مستلزم مشارکت مردم است که باید در این زمینه با همکاری دیگر دستگاههای اجرایی و تشکل های مردم نهاد به امر توسعه روستا بپردازیم.
انتهای پیام/ح

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal