آخرین اخبار

27. مهر 1394 - 10:55   |   کد مطلب: 29044
رئیس تبلیغات اسلامی اسدآباد خبر داد
رشد 15 درصدی اعزام روحانی به روستاهای اسدآباد
رئیس تبلیغات اسلامی اسدآباد از رشد 15 درصدی اعزام روحانی به روستاهای اسدآباد در ایام محرم خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام حسین گروسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما از برگزاری یادواره شهدای روحانی در اسدآباد خبر داد و اظهار کرد: این یادواره به مناسبت ماه محرم و صفر در آبان ماه برگزار خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه در سطح شهرستان اسدآباد پنج روحانی شهید تقدیم انقلاب شده است، تصریح کرد: این روحانیون شهید در دوران هشت سال دفاع مقدس پا به پای دیگر رزمندگان اسلام در دفاع از دین و میهن اسلامی جنگیده‌اند.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد خاطرنشان کرد: پیگیر حضور و سخنرانی یکی از چهره‌های شاخص و برجسته کشوری در مراسم یادواره شهدای روحانی هستیم.

 

وی با بیان اینکه در حال حاضر 60 نفر روحانی فعال و بومی در شهرستان وجود دارد، گفت: البته در ماه‌های محرم و رمضان برای تبلیغ دینی روحانیونی از مناطق مختلف در شهرستان جذب می‌شوند.

 

گروسی از رشد 15 درصدی اعزام مبلغ و روحانی به سطح روستاها و شهرهای اسدآباد نسبت به سال گذشته خبر داد و تصریح کرد: امسال 132 روحانی برای تبلیغ دین اسلام و برنامه‌های محرم به روستاها اعزام شدند.

 

وی افزود: این در حالی است که در ایام ماه محرم سال گذشته 103 روحانی برای تبلیغ و ترویج دین و برنامه‌های فرهنگی به روستاها اعزام شده بودند.

 

 انتهام پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal