آخرین اخبار

8. آبان 1394 - 10:13   |   کد مطلب: 29181
این روزها که فرهنگ استفاده از باکس زباله در سر کوچه ها جا افتاده و دیگر شاهد تردد وسای حمل زباله در کوچه ها نیستیم، لازم است که مأموران جمع‌آوری زباله های باکس‌ها در سر کوچه ها به موقع برای جمع‌آوری آن اقدام کنند تا موجب خالی شدن محتویات زباله در اطراف آن نباشیم.

به گزارش آوای سیدجمال، بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر اسدآباد در سال گذشته جمع‌آوری زباله‌ها  از درب منازل به  ساعت 21 شب موکول شد و دیگر کمتر شاهد تردد ماشین حمل زباله در سطح کوچه‌ها بودیم.

 

در واقع این فرهنگ در بین مردم شهر جا افتاد که باید تا ساعت 21 شب زباله خود را در کنار درب بگذارند، هرچند که بیشتر مردم این شهر به این نتیجه رسیدند که باید زباله‌های خود را در طول روز و یا شب در باکس‌های زباله موجود در سر کوچه‌ها بیندازند تا ماشین حمل زباله آن را در شب جمع‌آوری کند.

 

یکی از اقدامات شایسته شهرداری اسدآباد ایجاد باکس‌های زباله در سر کوچه ها است اما امروز چیزی که مردم این شهر را آزرده خاطر کرده، وجود زباله‌های است که ساعت‌های زیادی از روز در اطراف باکس‌های زباله می‌ماند و ماشین حمل زباله هم نسبت به جمع‌آوری آن بی توجه است.

 

البته اگر هم ماشین های حمل زباله در جمع‌آوری آن اقدام می‌کنند، تنها محتویات باکس زباله را خالی کرده و به اطراف آن بی توجه هستند و همین امر موجب مشده که حیواناتی چون گربه‌ها  و سگ‌ها محتویات کیسه‌های زباله را خالی کنند و زباله در اطراف باکس پخش شود.

 

بوی بد زباله های ریخته بر سینه خیابان نه تنها شهروندان را آزرده خاطر کرده و پشه‌ها هم نیش از تن آنان بر نمی دارند ، بلکه موجب موجب بروز انواع بیماری‌ها و مریض‌ها می‌شود و ما هم بر اساس رسالت خطیر خود بر آن شدیم که درخواست مردم به آقای شهردار انعکاس دهیم و انتظار داریم که به این مهم توجه ویژه داشته و با توجیه نیروهای سازمان موجب دوباره کاری و یا آزرده خاطر شهروندان نشوند.

 

البته باید به عرض شهردار برسانیم که متأسفانه برخی از نیروهای خدماتی شهرداری کوتاهی کرده و همین امر ممکن است که دیگر خدمات شایسته یک سازمان زیر سؤال ‌ببرند.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal