آخرین اخبار

25. آبان 1394 - 16:03   |   کد مطلب: 29370
امام جمعه اسدآباد با تأکید بر الگوگیری از حجت‌الاسلام شمس در زمینه کارهای فرهنگی، گفت: ایشان در انجام امور فرهنگی فردی به تمام معنا فعال و پرکار بود که باید از رفتار و منش الگو بگیریم.

به گزارش آوای سیدجمال، حجت‌ااسلام و المسلمین سیدموسی حسینی‌مجد در گفت‌وگو با خبرنگار ما، با تسلیت به مناسبت رحلت جانسوز حجت‌الاسلام و المسلمین حاج علی‌اکبر شمس ، اظهار کرد: این عالم بزرگ، فقید و ربانی یکی از ریش‌سفیدترین و مسن‌ترین روحانیت شهرستان بودند که به خاندان ایشان و حوزه‌های علمیه تسلیت عرض می‌کنم و امیدوارم خداوند روح ایشان را با ابنیای الهی مشحور بگرداند.

 

وی افزود: این استاد روحانی سالیان درازی در ابعاد فرهنگی در شهرستان اسدآباد و دیگر استان‌ها فعالیت‌های خوبی را داشتند.

 

امام جمعه اسدآباد  خوش‌رویی، علاقه‌مندی به مردم، تواضع و فروتنی را از خصوصیات این روحانی بزرگ خواند و افزود: ایشان دور از کینه ، دوروی و دور از حاشیه در منطقه مؤثر بودند و در تمام مدتی که در اسدآباد هستم، جز صداقت و همراهی با مردم و پشتیبانی از ولایت چیزی دیگر از ایشان سرغ نداریم.

 

وی خاطرنشان کرد: حدود ده ماهی بود که حجت‌الاسلام و المسلمین شمس به بیماری سرطان مبتلا شده بود و همین موجب ارتحال ایشان شده است.

 

 حسینی‌مجد حضور روحانیت در تشییع پیکر حجت الاسلام شمس یک  اتحاد و وحدتی میان روحانیت شهرستان خواند.

 

وی فلسفه کار روحانیت را فرهنگی خواند و گفت: فرق نمی‌کند که روحانیون در چه محله و یا مسجدی و یا نهادی فعالیت کنند چرا که کار آنان کاری فرهنگی است.

 

امام جمعه اسدآباد با تأکید بر الگوگیری از  حجت الاسلام شمس در زمینه کارهای فرهنگی، گفت: ایشان در انجام امور فرهنگی فردی به تمام معنا فعال، پرکار و پرتلاش بود که باید از رفتار و منش الگو بگیریم.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal