آخرین اخبار

2. آذر 1394 - 9:18   |   کد مطلب: 29434
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: دشمن با پروژه «نفوذ» در پی از بین بردن ارزش‌های انقلاب است.

به گزارش آوای سیدجمال به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، سردار غلامعلی ابوحمزه ظهر دیروز در مراسم تجلیل از بسیجیان اصناف با تاکید بر سخنان رهبری در ارتباط با اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: اداراتی همچون «اصناف» و «صنعت، معدن و تجارت» وظیفه سنگینی در تحقق اقتصاد مقاومتی بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی با تأسی از اسلام نبوی، علوی در دنیا شکل گرفته است، از جریان بیداری اسلامی در کشورهای مختلف سخن گفت و ادامه داد: اتفاقات چند سال اخیر در این حوزه، تنها بخشی از تحقق اهداف انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه برای رسیدن به اهداف والای انقلاب باید اخلاص عمیق داشت، افزود: انسان ابتدا باید بداند کجاست و چه هدفی دارد تا به نتیجه مطلوب برسد.

وی با اشاره به ادعاهای غرب مبنی بر حمایت ایران از تروریست، برخورداری از بمب هسته‎ای و... گفت: اینها بهانه‎ای برای فریب افکار عمومی است تا از این طریق به اهداف خود دست یابند.

ابوحمزه مشکل اصلی استکبار و در رأس آن آمریکا با ایران را تأسی ملت از ولایت و برخورداری از روحیه جهاد دانست و ادامه داد: آنها با تفکر استکبارستیزی و مقابله با ظلم مشکل دارند.

وی از تلاش غرب برای توقف پیشرفت ایران اسلامی سخن گفت و اظهار کرد: غرب به دنبال ترویج اسلام‎هراسی در دنیاست.

فرمانده سپاه همدان با اشاره به اتفاقات اخیر فرانسه، تمام اظهارات دولتمردان این کشور را دروغی بیش ندانست و گفت: تمام اتفاقات پاریس، برنامه‌ای از پیش تعیین شده و غرب از این برنامه مطلع بود.

وی اتفاقات پاریس را مانند حادثه 11 سپتامبر عنوان کرد و گفت: جالب آنکه در هر دو حادثه، حتی یک یهودی کشته نشد.

ابوحمزه با بیان اینکه دشمنان در بیشتر عرصه‎ها شکست خورده‎اند و امروز به دنبال پروژه «نفوذ» هستند، افزود: باید راه‎های نفوذ آن‎ها را ببندیم.

به گفته وی موضوع «نفوذ» به قدری مهم است که رهبری در سه ماه اخیر 70 بار این واژه را به کار برده‎اند و خطر آن را گوشزد کرده‎اند.

فرمانده سپاه همدان در ادامه پسابرجام را مهم‎تر از برجام دانست و تأکید کرد: باید مواظب نفوذ دشمن در دوران پسابرجام باشیم.

وی در ادامه با بیان اینکه دشمن به دنبال نگه داشتن صورت نظام و زدن سیرت آن است، افزود: اگر این اتفاق رخ دهد با یک تلنگر، نظام از بین می‌رود.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: ستون و هندسه نظام اسلامی توجه به نماز، روزه، زکات، امر به معروف و نهی منکر است که باید جدی گرفته شود.

وی با تأکید بر اینکه ما باید خود را به معنویت مقید کرده ضابطه‎ای عمل کنیم، افزود: باید از هر گونه تصمیمات سلیقه‎ای پرهیز کرده و بر اساس مُر قانون عمل کنیم تا عدالت برقرار شود.

ابوحمزه در ادامه با اشاره به نقش موثر اصناف در ترویج آموزه‌های انقلاب افزود: دشمن به دنبال وارونه جلوه دادن ارزش‎هاست به طوری که با موجه جلوه دادن غیر ارزش‎هایی چون رشوه، نزول، احتکار و استفاده از زنان در جذب مشتری، به دنبال تبدیل آن به ارزش است.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال تبدیل حلال خدا به حرام و ترویج فساد اخلاقی است، گفت: استکبار در ادارات نیز به دنبال تضعیف روحیه خدمت‎رسانی و کاهش کارکرد کارمندان است.

فرمانده سپاه همدان تلاش دشمن برای بی‎تفاوت کردن افراد موثر در یک مجموعه را از دیگر خطرات پیش رو دانست و ادامه داد: باید مراقب ترفندهای دشمنان بود.

وی در ادامه با گرامیداشت یاد سردار همدانی گفت: ایشان پس از نزدیک به 40 سال مقاومت، اخلاص و ولایت‎پذیری به درجه شهادت نائل آمد.

ابوحمزه با بیان اینکه هر کس مانند سردار همدانی راه درست را انتخاب کند، بزرگ و عزیز می‎شود گفت: امام خامنه‌ای (حفظ الله) تا امروز از کسی این گونه یاد نکرده بودند که چندین بار به شهید همدانی و خصوصیاتش اشاره کردند.

وی با بیان اینکه هر انسانی، خلوص نیت داشته باشد پاداش خود را خواهد گرفت، گفت: شاکله فرهنگ بسیج تربیت الگوهایی همچون شهید همدانی است.

فرمانده سپاه همدان با بیان اینکه بسیج به معنای ثبت‌نام کردن، لباس پوشیدن و داشتن پرونده نیست، تصریح کرد: بسیج باید در راه انقلاب و آرمان‎هایش حرکت کند و حرف انقلاب را بزند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal