آخرین اخبار

6. آذر 1394 - 12:04   |   کد مطلب: 29481
یک طلبه بسیجی و نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در ادوار مختلف مجلس:
تنها امید کشور برای تحقق اقتصاد مقاومتی به قشر بسیجی است
نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در ادوار مختلف مجلس با بیان اینکه بسیجی باید بداند اقتصاد مقاومتی که مدنظر رهبر انقلاب است، با این دولت و مسئولان اقتصادی نمی‌توان موفق دید، گفت: تنها امید این کشور برای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی به اقشار مختلف بسیج است که با جهادی علمی و عملی دولت را مجبور سازد تا زمینه‌ اجرایی شدن سیاست‌های اقتصادی را فراهم سازد.

به گزارش آوای سیدجمال، علی زادسرجيرفتی در گفت‌وگو با خبرنگار ما، بسیج را پایگاه مستحکم و دشمن‌شکن وفاداران نهضت مقدس حضرت امام خمینی( ر ه) دانست و اظهار کرد: در واقع بسیج مأوای عاشقان، یاران و جان فدایان حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) و در راستای نهضتی حسینی و عاشورایی بوده و هست و ان‌شاءالله خواهد بود.

 

وی گفت: بسیج مکان موعد رزمندگان عزیز اسلام همی باشد و چون گلستانی بزرگ از انواع گل‌ها و ریاحین معطر بهاری شکلی شکیل به خود گرفته، و قبله‌ی آمال مستضعفان عالم شده است.

 

یک طلبه بسیجی و نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در ادوار مختلف مجلس راز استمرار انقلاب شکوهمند اسلامی و راز ابهت و عظمت جمهوری اسلامی در وجود بسیج خواند و افزود: بسیجی، بنده‌ صالح خدا، با قول و فعل واحد، آمر به معروف و ناهی از منکر، اهل عشق و صفا، مهر و وفا، زرنگ و یکرنگ، اهل جنگ و ضد جفنگ، مرد میدان نبرد، مخالف هر آدم نامرد است.

 

وی سرداران شهید همدانی، صیادشیرازی، بهشتی و مطهری را از جمله افراد بسیجی مخلص خواند و تصریح کرد: بسیجی، مرگ بر امریکا گو، نابودگر اسرائیل زورگو، لرزاننده‌ی کاخ سفید دروغگو و درهم شکننده‌ی قدرت استکبار، و رسواگر امریکای جهانخوار است.

 

زادسرجیرفتی ادامه داد: بسیجی مایه‌ی امید حزب‌الله لبنان، موجب قدرت حزب‌الشعب عراق، نجات‌بخش ارتش سوری و جانفشان حفظ دین خدا و گوینده‌ی شعار عزت‌بخش مؤمنین و کشنده‌ی کافرین «کلنا عباسک یا زینب» است.

 

وی هرکس در هرکجای عالم که حضرت امام خامنه‌ای را اطاعت کند، بسیجی عنوان کرد و گفت: بسیجی باید تحقق بخش اقتصاد مقاومتی در ابعاد مختلف بشود و اجمالاً می‌بایست راه درازی را بپیماید تا رهایی‌بخش اقتصاد بیمار کشور شود.

 

شمشمین امام جمعه اسدآباد با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی که مد نظر امام خامنه‌ای با این دولت و این مسئولین اقتصادی نمی‌توان موقق دید، خاطرنشان کرد: امید این کشور برای اجرای اقتصاد مقاومتی تنها به اقشار مختلف بسیج است که با جهادی علمی و عملی دولت را مجبور سازد که زمینه‌ی اجرایی شدن سیاست‌های اقتصادی را فراهم سازد.

 

وی با بیان اینکه بسیج دوران قبل از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، حین موفقیت و بعد از آن، از جهت اعتقادات دینی، دیدگاه‌های سیاسی، آموزه‌های مکتبی و تبعیت از امامت و ولایت تغییر ماهوی و راهبردی نکرده است و نمی‌تواند تغییر کند، افزود: چرا که مبنا و مرام بسیجی عاشورا و امام حسین(ع) است.

 

زادسرجیرفتی ادامه داد: البته از جهت علمی، تخصصی، سازماندهی، آموزش انواع جنگ‌های پارتیزانی، کلاسیک و الکترونیکی، سایبری و اجمالاً نبرد هسته‌ای قابل مقایسه نیست.

 

وی با اشاره به اینکه بسیج امروز برای دشمنان دین و ملت به منزله‌ی بمبی الهی است، گفت: بسیج امروز خالق 23 تیرماه  78 و آفریننده‌ 9 دی سال 88 است که اوج تکامل بسیج دیروز را به نمایش گذاشته است.

 

 انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal