آخرین اخبار

3. دى 1394 - 18:39   |   کد مطلب: 29700
عضو شورای اسلامی شهر اسدآباد از استخدام نیروی انسانی در شهرداری خبر داد و گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده در آینده ای نزدیک از نیروهای متخصص و با تجربه در این نهاد استفاده خواهیم کرد.

به گزارش آوای سیدجمال، هدایت عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار ما، با اشاره به عملکرد شهرداری اظهار کرد: عملکرد واحدعمران شهرداری دارای نواقص زیادی است و باید فکری جدی برای آن کرد.

 

وی با بیان اینکه در زمینه آسفالت‌ریزی شاهد اشتباهات فاحشی از ناحیه این واحد بوده ایم، تصریح کرد: لازم است در این راستا اقداماتی برای مقابله با تکرار چنین حوادثی انجام داد.

 

عضو شورای اسلامی شهر اسدآباد افزود: شخصا" از عملکرد شهردار راضی هستم اما در مجموعه زیردست ایشان کم کاری‌های صورت گرفته که باید از تکرار آن جلوگیری کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: صداقت در مسئولیت مهمترین ابزاری است که باید یک شهردار از آن برخوردار باشد و حمزه عبدکوند توانسته است صداقت خود را اثبات کند.

 

عسگری در بخش دیگری از سخنانش با قدردانی از پایگاه خبری آوای سیدجمال در انعکاس مشکلات شهری، گفت: رسانه به عنوان ابزار بنیادی جامعه می‌تواند در حل مشکلات یاری دهنده شورای شهر باشد.

 

این عضو شورا وجود اختلاف نظرات در شورای شهر را تکذیب نکرد و گفت: وجود هر اختلاف نظری در هر مجموعه ای طبیعی است و این موضوع موجب پیشرفت مجموعه خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه طبق برنامه‌ریزی انجام شده در آینده ای نزدیک شاهد تحول نیری انسانی شهرداری خواهیم بود، یادآور شد: استفاده از نیروهای متخصص و با تجربه در این نهاد یکی از تحولات در زمینه نیروی انسانی شهرداری است.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه‌ها

از جدیت و صراحت شما در باب بیان اشتباه صورت گرفته در موضوع پرونده آسفالت کمال تشکر را داریم...بنظر بنده افراد و مهندسین مجرب در شهرداری جهت پست واحد عمران مشهود است اما کم کاری جناب آقای شهردار در این موضوع قابل تامل هست.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal