آخرین اخبار

28. بهمن 1394 - 9:28   |   کد مطلب: 30257
شهردار اسدآباد از ایجاد 30 نقطه برای تبلیغات انتخاباتی در این شهر خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال به نقل از فارس؛ حمزه عبدکوند در گفت‌وگو با خبرنگار ما در اسدآباد، از ایجاد 30 نقطه برای تبلیغات انتخاباتی در سطح شهر اسدآباد خبر  داد و اظهار کرد: با آزاد شدن تبلیغات برای کاندیداهای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در راستای رعایت چارچوب قوانین، نقاطی را برای تبلیغات انتخاباتی در نظر گرفته‌ایم.

وی تصریح کرد: در این 30 نقطه داربست‌هایی برای الصاق عکس و تبلیغات در نظر گرفته‌ایم که کاندیداها از چسباندن پوستر و عکس‌ها به دیوارهای اماکن عمومی پرهیز کنند.

شهردار اسدآباد از کاندیداها خواست با رعایت قوانین صرفاً در محل‌های مجاز اقدام به نصب عکس تبلیغاتی خود کنند چراکه در قانون به صراحت آمده است از نصب عکس و پوستر تبلیغاتی در تابلوهای راهنمایی رانندگی، پست‌های برق و مخابراتی، دیوارهای معابر عمومی و اداری خودداری کنند.

وی یادآور شد: توجه به زیبایی فضای شهر یک حقوق شهروندی است و از کاندیداهایی که قرار است در مسند قانونی قرار گیرند، انتظار بیشتری می‌رود که این مهم را رعایت کنند.

عبدکوند گفت: در جلساتی که با دادستان شهرستان داشتیم ایشان نیز به عنوان مدعی‌العموم درخواست رعایت قوانین را از سوی کاندیداها را داشتند و اعلام کردند با متخلفان در این امر برخورد قانونی خواهد شد.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal