آخرین اخبار

20. ارديبهشت 1395 - 15:38   |   کد مطلب: 31079
شهردار اسدآباد نیز در این جلسه گفت: در شهرستان اسدآباد هزینه قبور برای والدین و همسران شهدا رایگان است.

به گزارش آوای سیدجمال به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، حمزه عبدکوند با بیان اینکه اتمام المان شهدای گمنام اسدآباد نیازمند 200 میلیون تومان هزینه است، افزود: هر چند شهرداری برای انجام این مهم تکلیف قانونی ندارد اما این اقدام در راستای انجام تکلیف و ادای دین است.

 

وی خاطرنشان کرد: شهرداری اسدآباد المان شهدای گمنام اسدآباد را در صورت بدهکار شدن هم در سال جاری به اتمام می‌رساند تا در هفته دولت افتتاح شود.

 

محمودرضا عراقی ظهر امروز در کارگروه ساماندهی گلزار شهدا با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به خصوص شهدای مدافع حرم اظهار کرد: بزرگ داشتن یاد و نام شهدا کمترین کاری است که می‌توان انجام داد.

 

وی با بیان اینکه در سال گذشته تخصیص اعتبار کم بود و به همین دلیل برخی فعالیت‌ها انجام نشد، افزود: پایین آمدن قیمت نفت برخی ردیف‌های بودجه همچون ردیف بودجه 180 را صفر کرد.

 

معاون عمرانی استاندار همدان با اشاره به اینکه همه این موارد ظلم‌هایی است که استکبار بر ما وارد می‌کند، خاطرنشان کرد: شرایط رو به بهبود است و همدلی و هم‌صدایی در کشور در همه حوزه‌ها وجود دارد.

 

وی با بیان اینکه آنان که بر طبل نفاق می‌زدند، کنار گذاشته شدند، در ادامه تنها مشکل موجود برای انجام امور را نبود اعتبار برشمرد و گفت: هیچ تعلل و سهل‌انگاری وجود ندارد.

 

عراقی با بیان اینکه با تخصیص بودجه امسال کار ساماندهی گلزار شهدا در استان همدان تمام می‌شود، اظهار کرد: فعالیت اتمام المان‌های شهدای گمنام در استان باید تقویت شود.

 

وی با تأکید بر اینکه کارها باید با سرعت بیشتری انجام شود، افزود: کارگروه مناسب‌سازی شهر نیز به زودی برگزار خواهد شد.

 

معاون عمرانی استاندار همدان اظهار کرد: در این خصوص اقدامات و فعالیت‌ها باید صورت گیرد تا شرایط تردد برای جانبازان و معلولان در شهر تسهیل شود.

 

این مسئول با اشاره به اینکه در شهر همدان قبور برای والدین شهدا، همسران و فرزندان شهدا رایگان است، خاطرنشان کرد: در دیگر شهرهای استان نیز این بخشنامه برای شهرداری‌ها ارسال و اجرایی شود.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal