آخرین اخبار

3. آذر 1397 - 23:03   |   کد مطلب: 31608
مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان همدان از برگزاری بیش از40 برنامه به مناسبت گرامی داشت هفته بسیج در سطح کانون‌های بسیج هنرمندان استان خبرداد.

به گزارش آوای سیدجمال، رسول کرمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار نافع، از برگزاری بیش از40 برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در سطح کانون‌های بسیج هنرمندان استان خبرداد و اظهار کرد: دیدار هنرمندان با نماینده ولی فقیه در شهرستان‌ها، برپایی نمایشگاه‌های هنری در سطح کانون‌های بسیج هنرمندان و اجرای نمایش‌های خیابانی و صحنه‌ای در سطح کانون‌ها از جمله برنامه‌های سازمان بسیج هنرمندان طی این هفته است.

وی برپایی نشست‌های ادبی در سطح کانون‌ها را از دیگر برنامه‌های مهم سازمان طی این هفته عنوان کرد و گفت:
برگزاری مجمع سالیانه بسیج هنرمندان استان همدان نیز ششم آذرماه در مجتمع آوینی برگزار خواهد شد.
 
مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان همدان بیان کرد: اعزام ۱۲ نفر از هنرمندان نمایش و فیلم به جشنواره‌های فیلم و تئاتر مقاومت و شرکت در کارگاه‌های آموزشی و جلسات نقد و بررسی از جمله برنامه‌های مهم  این سازمان است.

وی با اشاره به ارسال آثار هنرمندان به تهران، افزود: آثار هنرمندان ۵ تا ۱۱ آذر ماه بره مظور شرکت در جشنواره‌های فیلم و تئاتر مقاومت به تهران ارسال خواهد شد.

کرمی به برپایی نشست عکاسی اجتماعی با حضور خانم یلدا معیری داور از هنرمندان جنگ و عکاس اجتماعی در محل باغ موزه دفاع مقدس اشاره کرد و یادآور شد: برپایی «نمایشگاه عکس خانه دوست» در گالری استاد زنگنه از برنامه‌های ویژه به مناسبت هفته بسیج است.

وی تصریح کرد: «نمایشگاه عکس خانه دوست» 5 تا 9 آذرماه در مجتمع فرهنگی هنری شهید آوینی برگزار خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان همدان در پایان گفت: در مجموع  بیش از 40 برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در سطح کانون‌های بسیج هنرمندان استان برگزارمی‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal