آخرین اخبار

12. اسفند 1397 - 10:19   |   کد مطلب: 32158
مدیر امور مالی دانشکده علوم پزشکی شهرستان اسدآباد:
بیش از 14 ماه کارانه معوق زیرمجموعه دانشکده پرداخت شده است
مدیر امور مالی دانشکده علوم پزشکی شهرستان اسدآباد گفت: امسال تاکنون بیش از ۱۴ ماه کارانه معوق پرسنل پرداخت شده و در تلاشیم مبالغی دیگر از مطالبات آنان را پرداخت کنیم.

به گزارش آوای سیدجمال، جعفر سالمی امروز در گفت‌وگو‌با خبرنگار نافع؛ با ارائه گزارشی از پرداخت‌ مطالبات پرسنل دانشکده علوم پزشکی اسدآباد، اظهار کرد: از فروردین امسال تاکنون بیش از ۱۴ ماه کارانه معوق پرسنل پرداخت شده است.

 

وی همچنین از پرداخت سه ماه کارانه متخصصان، دو ماه کارانه پزشکان عمومی و یک ماه و نیم از کارانه پرسنلی خبر داد و گفت: در حال حاضر حق مسکن کارکنان تابعه دانشکده نیز به روز شده است.

 

مدیر امور مالی دانشکده علوم پزشکی شهرستان اسدآباد با بیان اینکه هزینه مهد 9ماهه این دانشکده پرداخت شده است، افزود: پرداخت حق مأموریت ۱۲ ماهه حوزه بهداشت و ۶ ماه حوزه درمان انجام شده است.

 

وی با اشاره به مطالبات شرکت‌های تابعه دانشکده بیان کرد: این مطالبات تا پایان آذرماه ۹۷ پرداخت شده که البته در در مورد برخی از شرکت‌ها، حتی دی‌ماه نیز پرداخت شده است.

 

سالمی با اشاره به پرداخت بازخرید مرخصی بازنشستگان تا پایان دی‌ماه افزود: اسناد دارویی و تجهیزات تا ۸۰ درصد انجام شده و در حال حاضر در خصوص دارو و تجهیزات اطمینان خاطر وجود دارد.

 

وی خاطرنشان کرد: با حمایت‌های مسئولان دانشکده و تلاش‌های همکاران حوزه مالی و توسعه در تلاشیم که تا پایان سال و قبل از سال جدید، مبالغ دیگری از مطالبات کارکنان دانشکده را پرداخت کنیم.

انتهای پیام/ن/20

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal