آخرین اخبار

20. اسفند 1397 - 14:47   |   کد مطلب: 32211
با فرارسیدن عیدنوروز و با آغاز طبیعت نو و حضور گردشگران و مسافران در منطقه اسدآباد بخشدار پیرسلمان از پاکسازی تالاب گرشگری پیرسلمان اسدآباد خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، خبرگزاری موج همدان،  بخشدار پیرسلمان اظهار کرد: با همکاری میراث فرهنگی و دهیاران منطقه بخش پیرسلمان علاوه بر برنامه نوروزگاه بازیهای بومی محلی نیز در تنها تالاب طبیعی زنده استان همدان، تالاب گردشگری پیرسلمان با حضور اهالی و گردشگران و مسافران برگزار خواهد شد.

 

عزیزی با اشاره به وجود 2 منطقه گردشگری تالاب و امامزاده پیرسلمان و نیز روستای هدف گردشگری حبشی در بخش پیرسلمان افزود:با همکاری محیط زیست و سازمان های مردم نهاد به زودی قبل از فرارسیدن عیدنوروز و با آغاز طبیعت نو و حضور گردشگران و مسافران در منطقه تالاب گرشگری پیرسلمان اسدآباد پاکسازی می شود.

 

سراب کوانج و تالاب گردشگری پیرسلمان از مناطق گردشگری منطقه اسدآباد هستند

بخشدار پیرسلمان خاطر نشان کرد: سراب کوانج در کنار تالاب گردشگری پیرسلمان یکی از جمله طبیعت های بکر بخش پیرسلمان بوده که برای معرفی شدن این سراب به عنوان منطقه گردشگری بخش پیگیر هستیم .

 

عزیزی با بیان ویژگی های تالاب گردشگری پیرسلمان گفت: هرساله روستای هدف گردشگری حبشی به عنوان یکی از مقاصد گردشگری مسافران نوروزی به شمار می رود.

 

وی اظهار داشت: برای استقبال از گردشگران نوروزی به این روستای گردشگری ضمن برنامه های متنوع ،از دهیار درخواست شده تا نسبت به پاکیزگی و نظافت روستا و نصب بنر خوش آمد گویی به مسافران و نصب تابلو گردشگری در ابتدای روستا اقدام کند.

 

بخشدار پیرسلمان در پایان تاکید کرد: همه دهیاران بخش پیرسلمان ملزم شده اند تا نسبت به پاکیزگی و نظافت روستاهای خود ،و لایرروبی جداول در روستا اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal