آخرین اخبار

10. خرداد 1398 - 17:34   |   کد مطلب: 32631
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: امروز روز جشن انقلاب است چرا که با وجود مشکلات و مسائل اقتصادی و تحریم ۴ دهه از این انقلاب می گذرد و ما همچنان مقاوم هستیم.

به گزارش آوای سیدجمال، به نقل از نافع،اکبر رنجبرزاده  پیش از خطبه های  نماز جمعه اسد آباد با بیان اینکه برای ایجاد وحدت و محو شدن صهیونیسم اخرین روز جمعه ماه مبارک رمضان را به نام روز قدس نامگذاری کردند، اظهار کرد : نگاه عمیق مذهبی و اسلامی ملات ایران و مسلمانان جهان مقاومت در مقابل استکبار است.

 

نماینده مردم اسدآباد در مجلس افزود: مگر می شود انسان مسلمان باشد بعد نسبت به برادران دینی خود در سطح جهان بی مسئولیت باشد. 

 

وی افزود: ملت ما به پشتوانه ولایت فقیه ایستاده ایم و در مقابل دشمن مقاومت و مبارزه می کنیم.

 

رنجبرزاده تصریح کرد: امروز روز جشن انقلاب است چرا که با وجود مشکلات و مسائل اقتصادی و تحریم ۴ دهه از این انقلاب می گذرد و ما همچنان مقاوم هستیم.

 

وی خطاب به دشمن گفت: علی الظاهر سپاه را تروریست اعلام کردند که این یعنی ملت ایران تروریست است و ماهم اعلام می کنیم که شما ظالمان غربی تجاوزگر هستید. 

 

نماینده مردم اسدآباد در مجس با بیان اینکه ما اهل مذاکره نیستیم و دشمن کور خوانده است، افزود: ما اتحادمان را حفظ می کنیم و دشمن سرنگو‌ن خواهد شد.

 

وی بااشاره به اینکه امسال ، سال انتخابات است و باید اخلاق را نهادینه کنیم، افزود: در طی سه سال بنده در زمینه های اقتصادی فعالیت خوبی داشتیم که نمونه آن پیگیری ایجاد اشتغال است.  
انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal