آخرین اخبار

18. مهر 1398 - 13:02   |   کد مطلب: 33764
با انتخاب شوراهای اسدآباد و حکم استاندار همدان،
فعله‌گری شهردار اسدآباد شد
علیرضا فعله‌گری طی حکمی از سوی استاندار همدان در شورای اداری شهرستان اسدآباد و با حضور معاون عمرانی استاندار به عنوان شهردار جدید اسدآباد معارفه شد.

به گزارش آوای سیدجمال، پیش از ظهر امروز در شورای اداری شهرستان اسدآباد با حضور معاون عمرانی استاندار همدان، فرماندار، نماینده مردم و اعضای شورای اسلامی شهر، رؤسای ادارات و خبرنگاران با قرائت حکمی از سوی استاندار همدان علیرضا فعله‌گری به عنوان شهردار جدید اسدآباد منصوب و معارفه شد.

 

 

در این جلسه، فرماندار شهرستان اسدآباد با اشاره به فرا رسیدن چهلمین روز از شهادت امام حسین ع اظهار کرد: اسدآباد یکی از محورهای عبور زائران حسینی به کربلای معلی است که در این راستا ۱۵ کمیته زیر مجموعه ستاد اربعین شکل گرفته است.

 

 

مجید درویشی گفت: در حال حاضر ۴ ایستگاه صلواتی برای ارائه خدمات به زائران حسینی در مسیر اسداباد-کربلا ایجاد شده است که تاکنون با ۴۰ هزار پرس غذای گرم از زائران پذیرایی شده است.

 

 

وی با بیان اینکه ۲۳ میلیارد تومان کل اعتبار اختصاص یافته در سال جاری به شهرستان اسداباد است، اافزود: از این میزان ۴ میلیارد تومان اعتبارات استتانی و ۱۵ میلیارد تومان اعتبارات از محل متوازن و ۱٫۷ میلیارد تومان از محل درآمدهای نفتی بوده است.

 

 

فرماندار شهرستان اسدآباد تصریح کرد: با اعتبارات اختصاص یافته به شهرستان اسداباد ۳۱ روستا در مرحله بهسازی قرار گرفته که ۲۵ روستا برای بهسازی انعقاد قرارداد شده است.

 

 

وی با ااشاره به اینکه پروژه سدنعمت آباد ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، افزود: این پروژه ۲۶٫۵ میلیارد تومان بدهی داشت و برای تکمیل و بهره برداری آن با پیگیری های نماینده مردم ۳۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص کامل داده شده است.

 

 

درویشی با اشاره به سرمایه گذاری اندونزیی ها در اسدآباد در اینده ای نزدیک، گفت: با این سرمایه گذاری ۰۲۵۰ نفر اشتغال ایجاد خواهد شد و البته این سرمایه گذاران نیازی به تسهیلات ندارد و با ارائه خدماتی از شهرک صنعتی از آنان حمایت میکنیم.

 

 

وی با اشاره به انتخاب فعله گری به عنوان شهردار جدید اسدآباد از سوی اعضای شورا، گفت: فعله گری شهردرای توانمن است و میتوان با تغییر مبلمان شهری فضا و سیمای خوبی به آن داد.

 

 

فرماندار شهرستان اسدآباد با تبریک هفته دامپزشکی، یادآور شد: اعضای شورای اسلامی شهر به پاس قدردانی ز زحمات دامپزشکان بلواری را به نام دامپزشکی نامگذاری کردند که اقدامی شایسته است.

 

 

وی خدمت رنجبرزاده نماینده مردم اسدآباد را برای اسدآباد مایه برکت و ارتقاء مردم این شهرستان خواند و گفت: هر مدیری که از وجود رنجبرزاده نتواند در مرکز استفاده کند، کوتاهی کرده است چراکه وی در تهران وزرا و وزارت خانه جایگاه ویژه ای برای وی قائل هستند و اگر از این فرصت استفاده نکنند، به مردم ظلم کرده اند.

 

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal