آخرین اخبار

8. فروردين 1399 - 22:34   |   کد مطلب: 35259
فرماندار اسدآباد گفت: روز ۱۳ فروردین ماه تمام مسیرهای منتهی به مراکز تفریحی شهر اسدآباد مسدود خواهد شد.

به گزارش آوای سیدجمال، مجید درویشی در جمع خبرنگاران گفت: اینکه فکر کنیم فقط شهرستان را پاک نگهداریم از کرونا در امان هستیم تفکر اشتباهی است چرا که اسدآباد از ترانزیت‌های غرب به مرکز کشور است و ۵ هزار کامیون با ظرفیت ۱۰ هزار نفر که در نقاط گوناگون کشور و کشورهای همسایه تردد می‌کنند در این شهر وجود دارد.

 

وی گفت: روزهای اول شیوع کرونا به علت آمار بالای موارد مثبت نسبت به شهرهای همجوار مورد سرزنش قرار می‌گرفتیم اما همین بیماریابی استاندارد که از سوی دانشکده علوم پزشکی شهر انجام شد باعث شد هم اکنون اسدآباد از پایدارترین شهرها در آمار بیماران مبتلا به کرونا باشد.

 

درویشی گفت: با وجود کادر درمانی مجرب در اسدآباد توانسته‌ایم آمار ۸۵ درصد بهبودی بیماران کرونایی را به ثبت برسانیم که با توجه به بضاعت موجود از مراکز نمونه کشور هستیم‌.

 

وی ادامه داد: علیرغم اینکه متخصص عفونی در شهر نداریم متخصصین داخلی ما گل کاشته و این آمار را ثبت کرده‌اند.

 

فرماندار اسدآباد تاکید کرد: روز سیزده فروردین تمام مسیرهای منتهی به مراکز تفریحی شهر مسدود خواهد بود و با اتومبیل‌هایی که در کنار جاده‌ها و برای روز طبیعت پارک کرده باشند برخورد صورت خواهد گرفت.

 

درویشی گفت: مسافرانی که در مبادی ورودی شهر با عوامل مربوطه همکاری نکنند طبق قانون مجرم هستند و تا یک سال متحمل حبس خواهند شد.

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal