آخرین اخبار

11. فروردين 1399 - 11:00   |   کد مطلب: 35285
سرهنگ امیدعلی الیاسی از توزیع ۵۱۸ بسته غذایی توسط نیروهای بسیجی شهرستان خبر داد.

به گزارش آوای سیدجمال، فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد از توزیع 518 بیسته غذایی بین نیازمندان خبر داد و اظهار کرد: این تعداد بسته غذایی به ارزش ۱۳۸ میلیون تومان به همراه بسته های بهداشتی در بین اقشار آسیب پذیر و نیازمند توزیع شده است.

 

وی در ادامه با اشاره به اختصاص ۵۰۰ نیروی بسیجی به دانشکده علوم پزشکی شهرستان اظهارکرد: این تعداد نیروی بسیجی با آموزش های کارشناسان دانشکده آماده همکاری با دانشکده علوم پزشکی در مواقع ضروری ونیاز هستند.

 

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد همچنین از راه اندازی دو کارگاه تولید ماسک توسط نیروهای بسیجی در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد:این دو کارگاه روزانه ۱۵۰۰ ماسک تولید می کنند که ماسک تولیدی این کارگاه ها برای افراد نیازمند و مصارف دانشکده علوم پزشکی اختصاص داده شده است که مواداولیه آن توسط فرمانداری تامین و تولید ماسک ها مطابق با پروتکل بهداشتی در این واحدها انجام می شود.

 

وی در ادامه با بیان اینکه بسیج همگام با دانشکده علوم پزشکی در بحث کمک به غربالگری و ایستگاه های تب سنجی واقع در ورودی های شهر پیشرو بوده است، خاطرنشان کرد:گروه های جهادی بسیج با آموزش های لازم از نقش موثری در بحث مشارکت در گندزدایی و ضدعفونی معابر و روستاهای سطح شهرستان  داشته اند.

 

الیاسی اضافه کرد: بسیج سپاه پاسداران اسدآباد با استفاده از ظرفیت گروهای سایبری و شبکه های اجتماعی فضای مجازی از ابتدای فعالیت ستاد مبارزه با کرونا نسبت به اطلاع رسانی همگانی سطح شهرستان در رابطه با کروناویروس اقدامات خوبی را انجام داده است.

انتهای پیام

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal