آخرین اخبار

11. مرداد 1399 - 15:09   |   کد مطلب: 36426
نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: تشکیل کمیسیون ویژه ازدواج و جوانان در مجلس نیاز به طرح در صحن و کسب رأی لازم دارد که باید نسبت به این موضوع نگاه ویژه‌ای شود.

به گزارش آوای سیدجمال، کیومرث سرمدی، نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بودن مشوق ها، برداشتن موانع و تسهیل مشکلات ازدواج سه دلیل برای افزایش آمار ازدواج خواهند بود، افزود: یک جوان برای ازدواج به مسکن و شغل نیاز دارد و ما باید تلاش کنیم این دو اتفاق را برای جوان در شُرف ازدواج رقم بزنیم.

 

سرمدی ادامه داد: افزایش وام ازدواج، پرداخت تسهیلات مسکن و فراهم کردن امکان برای تهیه جهیزیه ارزان نیز وظیفه ما است که موظف به انجام دادن آن هستیم.

 

او با بیان اینکه ثبات بازار نیز مُسکِنی فوری برای تسهیل ازدواج است، یادآور شد:  به زوج‌های جوان و خانواده‌های آنان نیز توصیه می‌کنیم با تاسی از الگو‌های دینی ، انتظارات نابجا را کاهش داده و با کمی قناعت و صرفه جویی در کنار کمک‌های دولت و مجلس، فضایی مناسب برای کاهش برخی مشکلات را فراهم کنند.

 

نماینده مردم اسدآباد در خانه ملت ابراز داشت: به طور حتم، برآیند کاهش هزینه‌های غیرضروری ازدواج در نهایت به نفع خانواده‌ها خواهد بود.

 منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

دیدگاه شما

نقشه ماهواره ای اسدآباد
پیش بینی وضعیت هوای اسدآباد
بانک ملت
https://telegram.me/Avaseyedjamal